Azt nem tudom, hogy milyen körülmények között fogyaszt 3,8 litert százon az Audi A3 TDIe, a teszt egy hete rövid a kiderítésére. De azt tudom, hogy az átlagnál kevesebbet fogyaszt és jobb vele autózni.
A full extrás Renault Fluence-t teszteltük az egyötös dCi erősebb, 105 lóerős változatával, hatgangos váltóval, spoilerkészlettel, meg mindenféle jóval, amit találtak a Renault extra-polcain, de nem mind tetszett.
Rég néztek meg annyian tesztautót, mint a Citroen DS3-at. Vezetni is jó, hátul ülni kevésbé, így nem drága kisautó, inkább mutogatós rétegjármű. Kétségtelenül egyéniség, de tudja-e amit a kinézete ígér?
Igazi hím-autó az Alfa Romeo 159 SW 1750 TBI, azaz a kombi, turbó-benzines középalfa. Tudom az alfások szeretik a pirosat, de ennek a kocsinak a fekete áll igazán jól.
Erősen az E85 felé hajlok, ha alternatív üzemanyagokról van szó. Nem terheljük a környezetet tonnányi akkuk gyártásával, nem kap áramütést a szerelő, és nem kell újrafogalmazni a gépjárműtechnikát. Ráadásul olcsóbb a mai üzemanyagoknál. És hogy többet fogyaszt? Annyival nem, hogy utáljam.
Motorcsere, hajtáslánc-átalakítás, üzemeltetési-költség redukálás: a Renault nem a szokásos hűtőmaszk-átszabással tudta le a Master modellfrissítés feladatát.
Fáradhatatlanul keressük a tehetségeket az új autók között. Az új Chevrolet Spark a teszten bizonyította, hogy egy fényév választja el az elődjétől, persze a tesztautó csúcsváltozat volt és drágán könnyebb jónak lenni.
Az a szitu, hogy ha egy autó igen megtetszik, akkor igyexem mindenféle variációban elkérni, minél többet használhassam. Teccik a Citroen C5, így most túltettem magam a 2.0 HDI Exclusive dízel és az alap 1.6 THP benzines tesztautón.
Egyébként az egynégyes 85 lóerőssel is bírtam az új VW Polót, annyi, hogy állni kell a gázon. De az 1.2 TSI tesztautó a turbó 105 lovával igazán helyben van.
Pár éve már sorozatban gyártják a Citroen C-Zéró-t és Peugeot valamint Mitsubishi megfelelőit, mégis csak most hozták el hozzánk roadshow-ra. Be lehetett ülni pár méterre, az év végén már megvehető lesz.
Egyetlen bőrkárpitos új Toyota Auris fut Magyarországon, az, amelyik nálunk járt teszt-autóként. Minden extrát belepakoltak, de a máz mögött ott van a jól használható, praktikus kompaktautó is.
A turbómotoroknak csak örülni lehet. Akkor is, ha csak 1,4 liter a hengerűrtartalom. És akkor is, ha egy kombiban van, az külön öröm, ha az a puttonyos olyan pofás, mint a Mégane Grandtour.
A Honda felszereltség-frissítésekkel tartja jó kondiban a Civic-et. Tesztautónk alapja az 1.8 Sport ötajtós, a kivitele Special Edition. Sportosabb a sportnál.
Ki az a hülye, aki a legnagyobb havazásban sportos autót tesztel? Hát mi. Nincs jobb, mint élvezni néha, ha tapad a felszáradt aszfalt és, hogy a hó hátán is megélünk összkerékhajtás