Takarékos és vagány: nálunk járt az MG4 Electric

Az MG első elektromos modellje, az MG4 Electric Idén márciusban, az Automobil és Tuning Show-n debütált a magyar közönség előtt. Az új típus már megjelenésében a rendezvény egyik pazar színfoltja volt, természetesen nem fért kétség hozzá, hogy mi is ki akarjuk próbálni!

Harmonikus diszharmónia

Számos koncepcióautóval találkoztunk az elmúlt évek során és nem egy járt már nálunk is az AMTS-en. Személy szerint, nekem nagy kedvenceim ezek a merész designnal és megoldásokkal ellátott gépek, melyek akárcsak egy jövőben játszódó sci-fiből gurultak volna elő.

Biztos Úr, ez full gyári... és tényleg!

Hátulról, első felindulásban egy ráncfelvarrott Golf VII-esnek néztem, közelebb érve egyértelmű lett a turpisság. Ez bizony egy Hyundai hatchback, de nagyon nem a hétköznapi fajta. Még gyanúsabb lett a dolog, amikor a sportos ülésekbe huppanva megnyomtam a start gombot: a motor olyan fület gyönyörködtető hördüléssel röffent be, amit egy versenyautó is megirigyelhetett volna.

Új korszak nyitánya: Volkswagen ID.3

Eredetileg itthon márciusban, az AMTS-en debütált volna, a járvány miatt azonban csak októberben mutatkozott be hivatalosan a sajtó - valamint a modellt előre megrendelő vásárlójelöltek - számára a Volkswagen vadonatúj tisztán elektromos autója, a futurisztikus formájú ID.3.

Vezetések luxuskivitelben

E hétvégi tesztalanyunk egy kategóriájában teljesen egyedi színfoltot képviselő gép, egy hetedik generációs Lexus ES 300h volt. A Toyota prémium márkájának legsikeresebbnek mondható modellje jelen generációtól érhető el Európában és a szintén népszerű GS-t váltja, motorilag némileg szerényebb, de sok szempontból szerethetőbb formában.

Stílusosan olasz: Alfa Romeo Stelvio

Hogy, hogyan nem, Alfa Romeo tesztautó még egyszer sem járt nálunk az évek során, de valahogy személyes vonalon is elkerült eddig ez a márka. Kis túlzással életem első olasz autójával egy Alfa Romeo Stelvio személyében barátkozhattam meg, ami nem is sikerült rosszul.

Instant addikció: az új Audi RS7 Sportback

Azon szerencsések közé tartozom, akik az elsők között tesztelhették le itthon a vadonatúj Audi RS7-est. A már látványában is brutális csúcsragadozót január végén, az epplényi Ride & Slide fesztiválon is megcsodálhattuk, az élményre, amit nyújt, azonban nem voltam felkészülve.

Busszal jársz? Az jó!

Javíthatatlan VW Multivan „fun” vagyok, legyen akár T4, T5, vagy T6. Mind tetszik, még a T4 hosszított VR6-os motorú tiptronicos változatából sem szálltam ki annak idején egy percre se, pedig 16-18 litert fogyasztott. Azonban, ha új ilyen járművet kéne vennem bizony elgondolkoznék az ára miatt az alternatívákon. És bizony vannak jelentkezők erre a „VIP-busz” szerepkörre.

Nem túlzás, hogy sportkombi

Tavaly februárban teszteltem először KIA Optimát, azóta vártam az alkalmat, hogy a már akkor beharangozott erősebb modellt is kipróbálhassam. A nagy alkalom az őszi sajtótájékoztatón érkezett el, amikor a a hibrid verzió mellett a GT is bemutatkozott. Már a próbakör is meggyőző volt, Karácsony előtt pár nappal pedig egy hosszabb tesztre is elvihettem a gépet.

Vigyázat! Azonnali függőséget okoz.

Több, mint 10 éve már, hogy először volt szerencsém a Mazda kis roadsteréhez, az MX5-öshöz, ami egy már akkoriban sem friss (NB) modell volt. Habár főként utasként ültem benne, meg kell mondanom, nem volt a szívem csücske. Odabent kicsi és szűkös volt még az akkoriban hajtott Honda S2000-esemhez képest is - márpedig abban aztán tényleg nincs túl sok hely - a könnyű kasztnihoz erőtlen motor párosult, ha kicsit gonosz is akarok lenni, akkor pedig gyakorlatilag a szélvédő felső ablakkeretét néztem vezetés közben.

Még hogy középkategória

Február végén, még bőven az AMTS-t megelőző hajrában kaptunk meghívást a KIA sajtótájékoztatójára, melynek fő apropója az új KIA Optima és a Sportage hazai bemutatkozása volt. Mindkét modell igen izgalmas a maga kategóriájában, viszont nem vagyok éppen SUV-párti, talán ezért is fókuszáltam rögtön az impozáns szedánra.

Teszt: Citroen C4 Picasso

Kábé egy éve mutatták be a Citroen C4 Picasso új verzióját, nyáron volt teszten, most meg megírom. Nehogy kifusson a gyártásból. Dízel, keveset fogyaszt, kényelmes.

Teszt Mazda3 kétliteres, benyás

Vagány kinézet, pöpec váltó, de nem sportos motor jellemezte tesztautómat. Kíváncsian ültem bele.

Teszt Skoda Octavia RS: Aki felhergel

Klasszikus RS-kék színben hoztam el az Octavia sportos változatát, a sokak lelkében Golf GTI-váltót. De hát nem az, nem is az a neve, önálló darab, és el is mondom, hogy miért.

Teszt Peugeot 301: variációk 1 témára

Olcsó, de használható méretű autók piacát sejtik a gyártók, hát készült belőlük pár. Íme a Peugeot verziója.

Dacia Dokker 1.2 TCe teszt: Üzenet a jövőből

Mindig kell valami olcsó autó. Most ez fokozottan igaz, ilyen kápé hiányos időkben.

Skoda Yeti 1.2 TSI Ambition teszt: rendőrruha

Fehérben annak ajánlott a Skoda Yeti, aki szereti, ha rendőrnek nézik. Persze nem ez a meghatározó élmény a cseh autóban.

Kia Carens 1.7 CRDi LX teszt: Teszi a dolgát

Tavaly jött ki az új Kia Carens egyterű. Jó hosszú garanciával, korrekt felépítéssel, a körülményekhez képest viselhető árral került az autószalonokba.

Könnyű szerelem: a GTI

A karácsonyi szünidőre remek ajándékkal lepett meg minket a Volkswagen: bő egy hétig nálunk volt a GTI, a 2013-as Év Autójának választott Golf 7-es jelenlegi legsportosabb változata!

Ringbe száll: Opel Insignia Country Tourer

Már az Opelnek is van terepjáró kombija, a Country Tourer. A kocsi az alaposan frissített Insignián alapul. Csekély hasmagassága ellenére terepen is elboldogul, aszfalton pedig kényelmesebb, mint a korábbi Insigniák.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 227 találat 12 oldalon