Itthon az AMTS-en debütált a CARDIP, a folyékony fólia gumi alapú, fújható bevonat, ami kiválóan alkalmas arra, hogy járművedet vagy annak egyes részeit egyedi ízlésednek vagy az aktuális divatirányzatoknak megfelelően öltöztesd.
Egy jó minőségű műanyag idom fényezése a mai technológiai szinten pár óra alatt elvégezhető. Persze ismerni kell a rendelkezésre álló anyagokat. A műanyagok fényezése a fémektől eltérő technológiai eljárást igényel az erősen eltérő anyagjellemzők miatt. A fényezhetőségben szerepet játszik a műanyag típusa és a nyers állapota is.
A Hankook egy igen érdekes újdonságot készül bemutatni a héten esedékes Frankfurti Autószalonon. A levegő nélküli abroncs már a múlté, most itt az i-Flex, amihez már felni sem kell.
Ahogyan ígérte, a német kipufogótuner Eisenmann elkezdte a Forma 1-ben használatos Inconel ötvözetből készült rendszereinek gyártását. Az első, forgalmazásba került rendszernek az Audi TT-RS tulajdonosok örülhetnek.
A tuninghoz kapcsolódó téma a kiegészítő led-lámpák felszerelése. Minthogy sokan rakjuk fel, továbbá a nagyok is ezt csinálják és az új autóknál már kötelező, bemutatunk egy beszerelést.
Az idei Tuning World Bodensee keretei között, egy hazai vonatkozású sikersztori új állomását is figyelemmel kísérhettük. Az A5-ös csarnokban, egy Nissan Skyline kapott teljes airbrush-gúnyát, méghozzá egy magyar művész, Bárhory András munkája által!
Márciusban indított autóápolási mini sorozatunk folytatódik. Az első részben megnéztük, hogy milyen a kímélő, autónk fényezését lehető legkevésbé igénybevevő autómosás. A második részben a fényezés minőségének javításáról, a karcok eltüntetéséről, illetve védelméről ejtünk pár szót.
Átlagos autó két nap alatt 300 000 Ft költséggel fóliázható. Olcsóbb és gyorsabb a fényezésnél, előnye, hogy a kocsi bármikor visszaalakítható, a használat alatt pedig a fényezés állaga nem romlik!
Most, hogy végre elolvadt a sokak által hiányolt, de az autósoknak sok bosszúságot okozó hó, és a hőmérséklet is kezdi megközelíteni az autómosáshoz minimálisan elvárható szintet, elérkezett az idő, hogy elindítsunk egy mini sorozatot a profi autóápolásról. A hasznos információkat a világszerte elismert, autóápolási termékeket gyártó AUTOGLYM szolgáltatja.
A bőrfelújítás, vagy bőrjavítás, Magyarországon jelenleg szinte ismeretlen fogalmak. Kevesen tudják, hogy az újrabőrözés költségének töredékéből helyreállíthatják üléseiket, kormányukat, kárpitjukat, kabátjukat vagy bármit, ami bőrből készül. Nem beszélve arról, hogy megmarad a gyári anyag. Egy normális minőségű autóbőr 300,000 Ft-ba is belekerülhet, csak az üléseket tekintve, és még nem is számoltuk a kárpitos munkadíját, varrást stb...
Sokszor nincs is szebb dísz egy autó műszerfalán - főleg az újabb típusok esetén - mint az eredetileg oda tervezett, minden szempont szerint passzoló fejegység. Van amikor azonban ez nem elég, a dolog szépséghibája pedig legtöbb esetben nem is a design, hanem a gyári funkciók elégtelensége terén keresendő.
Bár havat egyelőre csak elvétve láttunk, a tél már beköszöntött, mindez pedig autóápolás szempontjából is igényel némi odafigyelést. Partnerünk, az AUTOGLYM néhány praktikus tanáccsal lát el bennünket, a közelgő zord időszakot illetően.
Sport- és versenyautókban a karosszéria csavarodási hajlamát rugótorony-merevítők beszerelésével csökkentik. Ezt a hétköznapi autóinkban is megtehetjük, nem is drága.