Számos elrettentő példa bizonyítja már, ha a a rossz ízlésvilág szorgalommal párosul, szörnyű dolgok sülhetnek ki belőle. Akár még az is, hogy a Nissan GT-R elcsúfíthatatlannak vélt formáját, khm... elbaltázzák.

Ez a Szingapúr utcáin fellelhető darab ékes példa erre, pedig láthattunk már elég cifra dolgot ezt a típust illetően. EZ azonban bármelyiken túltesz, mindezek alátámasztására először is nézzünk egy kis történelmi áttekintést:

Botrányos Nissan GT-R átalakítások 2008-tól napjainkig

1. A ronda GT-R-ek sorát még a kezdetek kezdetén a japán Garage Defend tuning cég kezdte meg, aki egy bizonyára hasznos, de orbitálisan csúf első légterelőt aggatott a frissen megjelent sportautóra.

2. Őt követte a sokáig legyőzhetetlen - szintén japán - Tommy Kaira, a világ első GT-R widebody szettjével. Az Ebbrezza-R névre keresztelt szett a terveken még csak-csak kinézett valahogy, de a megvalósult modell már nem volt az igazi.

3. Azonban ők is elbújhattak az Axell Auto 2011-es szélesített elképzelése mellett, ami már leginkább egy űrhajót idézett hátulról - de még ezzel sincs vége.

4. A koronát egészen idáig az Abflug borzalma viselhette, ami egy sehol, sehogyan és semmivel nem harmonizáló, hátul Audi R8-as lamellákat viselő szétszellőztetett szett formájában ismerhettünk meg.

Szingapúrban azonban sajnos az összes eddigi rémséget sikerült alulmúlni. A sárga GT-R-en található szett olyan, mintha a fentiek legrosszabbul sikerül elemeiből gyúrtak volna egy új pakkot, a küszöböket félbeszelt zártszelvényekből vágták volna hozzá, majd utolsó csapásként mindezt a világ összes szellőzőjével próbálták volna feldobni. A lökhárító alá ragasztott ledes nappali fényeket pedig már inkább nem is kommentálnánk.

Mivel a neten hasonlót sem találni a sárga darabon kívül, vélhetően - és remélhetőleg - a tulajdonos egyedi elképzelése szerinti alkotásról lehet szó. De persze ahogy errefelé már szállóigévé vált, magának építi, neki kell, hogy tetsszen...

A képeket javarészt az Autogespot oldaláról kölcsönöztük.