A németországi Novitec főleg olasz szuperautók tuningjával foglalkozik. A Rosso elnevezésű részlegük Ferrari-kat, a Tridente Maserati-kat, míg a Torado a Lamborghini modelljeit alakítja át. Ez utóbbi legutóbb a Huracan-hoz készített, a karosszériát és a kocsi teljesítményét egyaránt érintő tuningcsomagot, amely az N-Largo nevet kapta.

A Huracan vadonatúj, extra leszorítóerőt biztosító légterelőkkel ellátott első lökhárítót, átalakított, a kocsi dinamikusságát jobban kihangsúlyozó motorháztetőt, kiszélesített sárvédőíveket, masszív, légbeömlőkkel megfejelt küszöbtoldatokat,  átrajzolt hátsó lökőst és hátsó diffúzort, valamint a legendás Lamborghini Diablo GT-t idéző hátsó légterelőszárnyat kapott.

A kasztnikövérítés a nyomtáv kiszélesítését is megkövetelte, az N-Largo Huracan ugyanis 12 centivel szélesebb a gyári modellnél. Az új, igény szerint szénszálas műanyagból készülő karosszériaelemeket a legendás német tuning guru, Vittorio Strosek tervezte meg.

Természetesen a Lambo motorja sem maradt érintetlen, az 5.2 literes V10 blokk teljesítményét a kompresszor átalakításával 860 lóerőre és 960 Nm-re növelték a germánok, akik a saját tervezésű, úgynevezett iconel-ötvözetből készült kipufogórendszerüket is beépítik a kocsiba, ha a kuncsaft úgy kívánja.

A Novitec kifejezetten a Torado N-Largo-hoz fejleszett, Pirelli P-Zero abroncsokba csomagolt, NL2-es típusjelű, tízküllős konkáv felnikkel fokozta a kocsi egyediségét. A Huracan a jobb úttartás és a még dinamikusabb megjelenés érdekében pedig 35 mm-rel meg is lett ületve. Az N-Largo mindössze 25 darabból álló limitált példányszámban készül, az utasterét pedig a vevő igénye szerint testre szabja a Novitec.