Nem ez az első alkalom, hogy Audi R8 átalakítást láthatunk az xXx-Performance csapatától. A német cég ezúttal is maradandót alkotott, az új pedig csomag mindennek mondható, a szolid kivételével.

A szett alapját a masszív widebody kit képezi, mely elől 40, hátul 70 mm-t szélesít a sportautó sárvédőin. Mindezt stílusban passzoló küszöbök kötik össze, az első és a hátsó traktuson pedig egyedi lökhárítók kaptak helyet.

A műre a koronát a világos mattszürke Nardo Gray árnyalat és a hozzá társított narancssárgában pompázó kiegészítők, valamint dekorációk teszik fel.

Felnik terén a Schmidt 20 colos, krómperemes felnijeit választották, a többi részleten található narancssárgára fújt küllőkkel párosítva. A kasztnit annak rendje és módja szerint porig ültették, és bizony nem airride futóművel.

A hátul kifigyelő 2x2 kipufogóvég sem a gyári rendszerről árulkodik, az xXx közleménye pedig alá is támasztja a sejtéseket: jelenleg ikerturbós rendszeren dolgoznak a sportautóhoz, mely a gyári 420 lóerőt egészen 707 egységig húzza fel, 3,6 másodperces 100 km/órás és 15,8 másodperces 300 km/órás sprintet garantálva.

Az autót egyébként az idei Tuning World Bodensee alatt is láttuk, pont annak a hotelnek a parkolójában, ahol kis csapatunk megszállt. Akkor még matt narancs fóliában virított, így: