Néhány napja, a Heffner Performance bejelentése kapcsán pedzegettük, hogy ezúttal ellophatják a show-t a duplafeltöltős Lamborghinik ősatyjaként ismert Underground Racing-től. Hát nem!

A világ leggyorsabb, utcai, ikerturbós Lamborghinijeinek szülőhelyeként ismert észak-karolinai cég szinte azonnal reagált a floridai konkurencia sejtelmesen meglebegtetett előzetesére: már nem hogy készen vannak a rendszerrel, de már az előzetes teszteken is sikeresen túl vannak.

A csomag pedig hozzájuk méltóan kőkeményre sikeredett, ahogy ők fogalmaznak: a "hamarosan bejelentendő" ikerturbós Huracán "valami, amit inkább csak megtapasztalni lehet, mintsem beszélni róla.

Hitelt pedig nyugodtan adhatunk a hatásvadász szavaknak, elég csak arra gondolni, mi mindent műveltek a Hurracán elődjével. A legdurvább UGP építésű Gallardo kereken 2.200 (!) lóerőt szabadít a főtengelyre, ezzel pedig 8.35 másodperccel két éve tartja is a negyedmérföldes világcsúcsot. Persze nem ez az egyetlen TTG (Twin Turbo Gallardo) csúcs, hiszen például az oroszok körében etalonnak számító Unlim500+ gyorsulási szcénában rendre tűnnek fel 1-2 ezer lóerős példányok. 

Az egymérföldes táv végsebességrekordját például 405 km/órával tartja egy 1.800 lóerős darab, de nagy felhajtást kapott anno az a 2.005 lóerőre húzott példány is, amely kigyulladt a célvonalnál.

Hogy a Huracán V10-eséből pontosan mit hoznak majd ki, hamarosan kiderül, a már gyárilag is 610 lóerős, 5,2 literes blokkal mindenesetre biztosan lehet mit kezdeni. Adatok helyett most azonban be kell érnünk egyelőre néhány photoshopolt képpel, melyen már kvázi beépítve láthatjuk az új technikát.