Immáron nem először nyúl az Anderson Germany a 599 GTB Fiorano-hoz. A német tuning cég leporolta az idén márciusban kiadott Race Edition csomagot, és számos ponton továbbfejlesztve, ismét támad a módosított Ferrarira vágyó réteg meglehetősen szűk piacán.
A németek nem nézhették tétlenül, hogy Olaszországban a rendőrök egy Lamborghini Gallardo LP5560-4-ből vigyázzák a rendet, ezért az ABT megalkotta a germánok elfogóautóját, méghozzá egy R8-asból.
A távol-kelet a luxusautók egyre erősebb piacává válik, amit már a gyártók sem hagyhatnak figyelmen kívül. A kínában jelenleg is zajló Guangzhou Auto Show-n például a Rolls-Royce egyedi alkatrészeit gyártó részlege kedveskedett az igazán gazdagoknak.
A német DMC egy Ferrari Californiát vett kezelésbe és megalkotta a 3S-t. A név a Surfista Silver Star kezdőbetűiből ered, ami azt jelöli, hogy a body kitet ezüst-karbonból készítették.
A Mosler néven közismert amerikai autógyártó cég fellibbentette a fátylat a 2012 RaptorGTR nevű legújabb modelljéről, melyről egyelőre ellenőrizetlen, de brutális adatokat hoztak napvilágra.
Úgy tűnik majdnem minden napra jut egy tuningolt R8-as. Ezúttal maga az Audi jelentette be a sportautójának legújabb, gyárilag erősített leszármazottját.
Az idei SEMA Show sem szűkölködött extrém megoldásokban. A kategóriába bőven belefér az Underground Racing által megvadított Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera.
A tavalyi Párizsi Motor Shown-n bemutatott Ferrari SA Apertáról - az 599-es modell kabrio változatáról - már akkor tudvalevő volt, hogy limitált széria lesz. A német Novitec Rosso-t viszont az a tény sem akadályozta meg egy figyelemre méltó tuningprogram elkészítésében, hogy a lehető legjobb esetben is maximum 80 darab értékesítése volt elérhető a jövőre nézve.
A német TC Concepts legújabb munkája az R8-ashoz készített body kit, melyet Toxique-nak kereszteltek el. Nevéhez híven megmérgezi az Audi sportautójára jellemző gyári, letisztult szépséget.
A Bugatti és az SSC úgy focizik a világ leggyorsabb sorozatgyártású autója címért, mint a gyerekek a grundon. Per pillanat a Bugattinál van a labda, de kezdhetnek erőteljesen félni, ugyanis a vetélytárs a külső bemutatása után már a belsőről készült fotókkal tartja izgalomban a közönséget.
Ha szupersportkocsik gyártásáról van szó, az embernek nem éppen Dánia jut eszébe. Van azonban egy cég, mely a Carlsberg hazájában tevékenykedik és ez nem más, mint a Zenvo, egyetlen típusuk pedig az ST1 névre hallgató tömény agresszió.
A tuningcégek képtelenek leszállni az R8-ról, így sorban születnek az újabb és újabb verziók. A német B&B Automobiletechnik amúgy is előszeretettel játszadozik a VW csoport modelljeivel, ezért nem meglepő, hogy az Audi sportkupéja is terítékre került.
Újabb Ferrari került átszabásra a témában nagy sikerrel jeleskedő Anderson Germany munkásságának köszönhetően. A 458 Italia komoly légterelő szettet kapott, és jutott némi plusz a motorháztető alá is.
Az Egyesült Kiráyságban őshonos Imperium Bentley Continental GT konverziójáról egy ízben már tettünk említést az oldalon. Az akkor virtuál tuning formájában létező tervek - némi módosulással - azóta már csomag formájában is rendelhetők.
A jelek szerint megszületett a világ leggyorsabb Mercedes SLR sportautója. A márka tuningjában az élvonalat képviselő Renntech, az Exotics Boutique, a Platinum Motorsport, és a MACarbon közreműködésével igen komoly konverziót dobott be a köztudatba.
A prémium kategóriás autók tuningjában mozgó DMC-ről, a nyár végi hajrá óta nem hallottunk, most azonban újra feltűntek a színen: a német cég a SEMA Show-ra készül, többek közt egy teljesen új alkotással.
A német CCG Automotive rendkívül impozáns koncepcióval jelentkezett a piacon: egyedi építésű sportautójuk egyike az Európában készülő legkomolyabb izomautóknak.