Az egyedi motorok és autók gyártására szakosodott Lazareth sosem volt épelméjűek gyülekezete, e tényt pedig már több ízben alátámaszttották.

A francia műhely baljós félhomályában korábban egy pillekönnyű Renault Twingo-t vadítottak meg egy V8-as Range Rover motorjával, majd míg nem figyeltünk oda, már kész is volt a Ferrari blokkjával és az M3-as váltójával szerelt quad, a Wazuma V8F. Új pedig most is van a nap alatt, mégpedig az utóbbira épülő ME kivitel.

Az ME technikailag túl sok mindenben (gyakorlatilag kb semmiben) nem tér el elődjétől, de a miheztartás végett azért ismételjük át a mérvadó paramétereket: a szörnyszülöttnek quad alapját a gyárilag sem visszafogott Wazuma R1 négykerekű motor biztosítja, melyet Lazareth-ék eredetileg a Yamaha R1 178 lóerős erőforrásával készül. Ezt cserélték le a franciák egy 3.0 literes V8-as Ferrari motorra, melyet a BMW M3 hatgangos, szekvenciális váltójával házasítottak.

Az így 250 lóerős talján V8-ast úgy alakították át, hogy passzoljon az R1 befecskendező-rendszerével (sőt, rögtön kettővel), a váltó elektronikus vezérlését teljesen újrahangolták, a fokozatot pedig a markolatról lehet kapcsolgatni.

A brutális teljesítményű megzabolázásához Brembo féknyergeket és 324 mm átmérőjű féktárcsákat szereltek az átalakított Momo fenik mögé. A felfüggesztés négy, az EMC által egyedileg gyártott vízszintes elhelyezésű lengéscsillapítóból áll, a felniken elöl 285/30/R18-as, míg hátul 315/30/R18-as abroncsok feszülnek.

Ha figyelembe vesszük, hogy a V8F 250 lóerő leadására képes, és mindössze 650 kg, a 322 km/h-s végsebesség szinte természetesnek tűnik. Az izomquad fogyasztói ára 2011-ben 200.000 Eurós (kb 60 millió HUF) rúgott, de ha e mellé odatesszük a hagyományos Wazuma R1 250 ezer dolláros (cirka 55 millió forintos) költségét, annyira már nem is tűnik vészesnek a különbség.

A végére hagytuk a speciális kiadás mibenlétét: ME, azaz Matt Edition, igen, ez a verzió most matt fényezést kapott. Viszont legalább ezúttal rendesen meg is fotózták a drágaságot.

Ínyenceknek van egyébként egy ugyanilyen matt kasznira épített 12 hengeres verzió is, melybe az elfeledett BMW E31-es Grand Tourer 5.0 literes V12-es M70-es blokkját szerelték, kompresszorral 500 lóerősre húzva. Hogy ez mit művel a pillekönnyű kis kasztnival, az alábbi videókban is látható.