A Kia Motors, a YouTube Music Awards globális rendezvény egyik hivatalos szponzoraként négykerekű videórögzítő fülkévé és több képernyős YouTube lejátszóvá alakította a 2014-es Soul-t.

A kocsit a Harris Publications és a RIDES Magazine irányításával a Lux Motorwerks tervezte és kivitelezte. Utóbbi páros koprodukciójából születtek már kellemes SEMA-Show üdvöskék, emlékezzünk csak mondjuk a megturbózott Hyundai Genesis Coupéra, még 2009-ból.

A trendi kisautó matt fehér és vörös színekkel operáló fényezést kapott, melyen természetesen ott díszeleg a legnépszerűbb videómegosztó logója is (melyen nem mellesleg tegnap óta már Carstyling.hu csatorna is nyílt kacsint). Az összképet a vörös színre fényezett könnyűfém felnik és a rajtuk feszülő, übervékony profillal rendelkező sportabroncsok teszik teljessé.

A YouTube Soul egy igazi IT csemegékkel felvértezett high-tech modell: a hátsó középső kartámaszba vezeték nélküli billentyűzetet építettek, a kocsiban van HD videó rögzítésére alkalmas webkamera, 10 darab WiFi-képes iPad mini a csomagtérben és egy Mac mini nagysebességű WiFi hotspot-tal és azonnali feltöltési és streaming lehetőséggel.

A YouTube Music Awards csúcspontja a november 3-án, vasárnap megrendezett élő show volt New Yorkban, ahol a KIA is bemutatásra került. A felhasználóknak itt lehetősége nyílt a világ különböző pontjain felépített színpadokon zajló élő koncertek megtekintésére - természetesen akár a Soul utasteréből is.