A márka sportosabbik típusainak eladása továbbra is szépen erősödik az észak-amerikai piacon, nem csoda, hogy a Ford külön hangsúlyt szentel az ST vonalnak a SEMA Show-n. A gyártó standján– jó szokás szerint - tuningcégek által átépített egyedi példányok kapnak helyet a két legnépszerűbb típust, a Fiesta és a Focus ST-t illetően.

A négy Focus koncepció egyikét a CJ Pony Parts faragta át, utcai- és pályacélokra egyaránt alkalmas fenevaddá. A komoly motortuninggal, nagyobb turbóval és  megerősített hajtáslánccal rendelkező példány az Airlift futóművén ül, az optikát gyöngyház-narancs fényezés és fifteen52 felnik vadítják meg.

Még jobban a versenysport irányába mutat a Rally Innovations masszív bodykitjébe csomagolt, bukócsövezett példány, mely a COBB hajtását, valamint a Greddy légszűrő- és kipufogótuningját, valamint intercoolerét kapta. A légterelők és beömlők mellett vörös díszítések, valamint 19 colos felnik teszik még sportosabbá a gép megjelenését.

A COBB saját építésének hangulatával a biciklis-társadalmat célozta meg, legalábbis ez jó témának tűnt tetőcsomagtartójuk bemutatására, Technikailag egyébként hajtás és futómű terén végeztek rajta módosításokat, az egyedi COBB-vörös fényezést pedig aranyszínű Rotiform felnikkel állították kontrasztba.

A Focusok sorát az FSWERKS példánya zárja, a letisztult külső mellett főként technikai módosításokkal. Felhúzott motor,  rövid váltó, állítható sportfutómű, toronymerevítő és stabilizátor, valamint megerősített fékek fértek a csomagba.

A két Fiesta egyikét a Cinemotive Media csapata vette kezelésbe és egy stílusos kis szabadidőautót készített belőle. A fifteen52 bodykitje mellett a BC Racing ültetőszettje, az egyedi fényezés, valamint a COBB alkatrészei jelentik az extrát, itt is a tetőn fellelhető biciklitartóval az élen.

Végül, de nem utolsósorban a DSPORT látott neki az 1,6 literes Ecoboost erőforrás tuningjának, melyet 400 lóerő fölé sikerült okosítaniuk. Az autó egyébként a Pirelli World Challenge keretein belül is indul majd, a Touring Class osztályban, 300 lóerőre butítva.