Skoda Superb Combi 2015

Az előző generációs ©koda Superb eladásainak 35 százalékát tette ki a kombi modell, így nem csoda, hogy a cseh gyártó nagy hangsúlyt fektet a szeptembertől kapható váltómodellre. Dinamikus, sportos megjelenésével frissít a középkategóriájú kombik szegmensében: mindez köszönhető a karosszéria rövidebbre vett első túlnyúlásának, a lendületes tetőívnek és az erősen megdöntött hátsó szélvédőnek. De nem csak látványos, hanem nagy is a kocsi, a vezető és az első utas könyökmagasságában 39 milliméterrel szélesebb, a fejtér is nőtt az elődhöz képest. Hátul 157 milliméter térdhely, ami közel kétszerese a Superb Combit követő vetélytársénak. A fejtér a piaci szegmens minden tagját felülmúlva elöl 995, hátul 1001 milliméter, míg a könyökmagasságban mérhető hátsó szélesség 70 milliméterrel nőtt. Ugyancsak a szegmens legjobbja a 660 literes csomagtartó, amely 27 literrel múlja felül a Superb Combi második generációjáét.

Skoda Superb Combi 2015

Az negyedik negyedévben érkező Superb Combi öt benzines (TSI) és a három dízelmotorral (CR TDI) készül, mind Euro 6 konform és alapkivitelben jár hozzájuk az automatikus motorleállítás és -indítás (Start-Stop System), illetve a fékenergia visszanyerés (rekuperáció) rendszer. A benzinesek 125-től 280 lóerőig terjedő teljesítménysávban kaphatók, a dízelek alapmodellje 120 lóerős, legerősebbje 190 lóerős. Sebességváltóként ? a benzines belépőmotor kivételével ? automatizált DSG konstrukció is kapható. Összkerékhajtás is elérhető.