Legutóbb a G-Power 650 lóerős X6-osát mutattuk meg nektek, most pedig itt a Hamann valamivel gyengébb, ám sokkal látványosabb batárja.

A bajor SUV-kupé 2008-ban jelent meg a piacon és bár sokan szkeptikusak voltak a sikerét illetően, a modell nagyot szólt és népszerűsége a debütálás óta töretlen.  A BMW egyik legnagyobb konkurensének számító Mercedes látva az X6 kedveltségét, - kicsit lassan reagálva - tavaly dobta piacra a hasonló karosszériával rendelkező GLE Coupé-t, amelyhez augusztusban a Lumma Design készített látványos karosszériacsomagot.

A BMW X6 megjelenése a 2015-ös modellváltás után nem lett visszafogottabb, ám a luxusautók átalakítására szakosodott Hamann tovább fokozta a kocsi extremitását. A német tunerek átszabták az X6 első és hátsó lökhárítóját, kiszélesítették a sárvédőíveket, a küszöböket és az ajtókat, valamint a gyári motorháztetőt egy jóval könnyebb, szénszálas műanyagból készült darabra cserélték, a csomagtérajtóra pedig légterelőszárnyat szereltek. Az összképet a 23 colos, fehér fényezésű 18 küllős könnyűfém felnik tették teljessé.

A karosszéria felhízlalásán túl a Hamann a saját, a vezetőülésből kezelhető alkalmazását is beszerelte az X6-ba, melynek segítségével a sofőr szabadon állítgathatja a négy kivezetéssel rendelkező vadonatúj sportkipufogó-rendszert. Ami a kocsi teljesítményét illeti a sportkipufogónak és a motorvezérlés átprogramozásának hála, az X6 M50d 3.0 literes, sorhatos dízelmotorja 376 helyett 462 lóerő leadására lett képes.