A BMW-specialista G-Power már több ízben készített teljesítménycsomagot az E92-es M3-hoz, legutóbbi Hurricane RS elnevezésű kreálmányuk 720 lóerőt képvisel, ezt fejelték most meg további 20 lóerővel némi súlycsökkentés kíséretében, így jött létre az RS E9X pakett.

Az E92-es M3 2007 őszén került gyártásba és az utolsó szériája kapta meg a V8-as erőforrást, ami annyira jó donornak bizonyult, hogy a G-Power felhasználta például a G1 Hurricane RS-hez is.

Az E9X pakett is a szóban forgó V8-as aggregáton alapszik, amely gyári állapotában 420 lóerőt, 400 Nm nyomatékot és 4.8 másodperces százas sprintet biztosít, elektronikusan szabályzott végsebessége pedig 250 km/h.

A G-Power ezt a teljesítményt megnövelve, az SK III turbófeltöltő-rendszer, valamint a szénszálas műanyagból készült karosszériacsomag beépítésével létrehozta napjaink egyik leggyorsabb sportkupéját.

A súlycsökkentéshez nagyban hozzájáruló karbon pakett vadonatúj, mindössze 8.4 kg súlyú, szellőzőkkel ellátott 'Carbon Venturi' motorháztetőt, első koptatót, 5 kilóval könnyebb csomagtérajtót és hátsó légterelő szárnyat foglal magában. A fentieken túl a germán tunerek egy titániumból készült, sportkatalizátorral  ellátott kipufogórendszert is beépítettek a bajor bestiába, amely összességében 26 kilót dobott le eredeti súlyából.

Az átalakításokat követően az E9X M3 RS 740 lóerőt és 700 Nm nyomatékot képes az útra szabadítani, végsebessége 340 km/h, gyorsulása 100 km/h-ra pedig 3.7 szekundum lett.