Mivel az idő rohan, fotóznivaló pedig még végtelen mennyiségben várakozik a pavilonokban, bármiféle bevezető nélkül csapjunk is a dolgok közepébe. Ezt láttuk a SEMA Show nulladik napján!

Egy nappal nyitás előtt érkeztünk a világ legnagyobb hátéripari kiállítására Las Vegasba, ahol a résztvevők még javában dolgoztak az utolsó simításokon. Európai normáktól eltérő módon a show csupán hétköznap tart nyitva, keddtől-péntekig, majd az utolsó nap estéjén esedékes óriási tuning találkozóval, az Ignited-del zár. A rendezvény város szívében található Convention Center hatalmas pavilonjaiban folyik, azonban a körülötte található kültér legalább ennyire érdekes, ráadásul szabadon látogatható bárki számára.

A Liberty Walk teljes lineup-pal a helyszínen

A médiás passzok átvétele után gyorsan kiderült, hogy nyitás előtt a kiállítókon kívül senkit nem engednek be a csarnokokba, így aznap számunkra is maradt a Center előtti parkoló. A hatalmas betonos placc közepén egy komolynak ígérkező driftpálya foglal helyet, körülötte pedig annyi kiállított jármű, stand, színpad és látnivaló, amiből alaphangon cirka két AMTS-t mindenestül meg lehetne tölteni.

Az ember elsőre talán azt gondolná, hogy ide szorulnak a kevésbé szép építések, vagy a kisebb cégek, akik bent már nem kaptak helyet, de nem: olyan makulátlan építések vannak már itt is egymás hegyére-hátára pakolva, amelyeket leginkább egy Bodensee-s ETS csarnokban képzelne el az ember, hat sornyi kordonnal körülvéve. Cégek terén pedig a legnagyobb nevek is megtalálhatók itt, említsünk csak kettőt a sok közül, a ROUSH és a Liberty Walk standjával is kint sikerült összefutni.

Porig ültetted? Mesélj még...

Amíg az ember nem látja, garantáltan nem hiszi el, de gyakorlatilag már a külső placcon is olyan szinten nincs nem hogy töltelékautó, de még unalmasabb építés sem, hogy bármelyik randomra kiválasztott húsz példányra alapozva egy sikeres tuning kiállítást fel lehetne építeni Magyarországon.

Az offroad témakör képviselői körében különösen népszerű a kültér, plusz ebben bizonyára a járművek mérete is erősen közrejátszik. Megszámlálhatatlanul sok, minden létező módon átalakított pickup, truck, trophy truck, bigfoot és mindenféle terepjáró parkol idekint, de legapróbb részletig olyan patika módon összerakva, ami európai kiállításokhoz szokott aggyal, ezeken a gépeken egyszerűen felfoghatatlan. A rengeteg egyedi módosítás még hagyján, de futómű alkatrészek, felnik és abroncsok úgy néznek ki, mintha csak néhány perce csomagolták volna ki őket a dobozból...

Elképesztő mi van itt és ez még csak a kültér. Hamarosan folytatjuk odabentről kacsint 
További részletek a galériában!

Csak úgy szerényen, elbújtatva...

Hihetetlen, mi munka van egy-egy ilyen pickupban

Rémlik még valakinek a RECOIL videó?

Egy brutál tiszta öreg hatos (E3), valahol a parkoló végében...

Tudja-e valaki, mi ez?