Az is biztos, hogy aki azt állítja, hogy végigfotózta a SEMA Show-t, egész egyszerűen nem mond igazat, vagy ő maga sem tud róla, hogy kihagyott egy csomó mindent.

Ehhez hasonló gondolatok fordultak meg a fejemben a rendezvény utolsó napján, mely a megszokottal ellentétben már 16:00-kor bezárt a kapuit, hogy aztán átadja a helyét az Ignited-nak - na de erről majd később. A nyitvatartással (ugye, most már így kell helyesen írni?) egyébként sem voltam igazán kibékülve, a reggel 9-től este 5-ig tartó időszak pont arra jó, hogy gyakorlatilag az elejétől a végéig konstans tömeg legyen és ne lehessen nyugodtan se nézelődni, se fényképezni. Na, de mint említettem is korábban, a SEMA nem éppen egy családi rendezvény.

Mindenesetre, esténként egymás képeit nézegetve mindig tucatnyi járművet találtunk, amihez addig egyáltalán nem volt szerencsénk és még az utolsó napon is bőségesen volt olyan fel nem derített helyszín, ahová csak véletlenül sikerült odakeveredni.

Ilyen volt többek közt a Toyo Tires kültéri placca, ahol rögtön három olyan autó parkolt, amit külön cikkben mutatunk majd be, mert megérdemlik. Ő volt például az egyik:

A TOYO Tires igencsak odatette a felhozatalát

Ha pedig kültér, aznap volt alkalmam egy kicsit a driftpályánál is elidőzni. A területet egyértelműen a Ford uralta: a hatalmas, márkalogóval és felirattal díszített bejárat alatt lehetett nevezni a driftes élményautózásra, ahol új Mustang GT-knek és Focusoknak taposták keményen, abroncsot és aszfaltot nem kímélve. A versenysportok elitjéből kiválogatott pilótákra végképp nem lehetett panasz, a legszerencsésebbek akár Vaughin Gittin Jr. mellé is beülhettek!

Odakint Vaughin Gittin Jr. mellé is beülhettek a látogatók

A pálya körül foglalt helyet számos, a márkához köthető kiállító is, így például a hozzánk igencsak közel álló ROUSH, vagy a Galpin Auto Sport, melynek két Fisker Karma-szerű átépítését is imába foglaltuk már.

A ROUSH standja a kültéren

Na de a pavilonokban is maradt azért még komoly látnivaló, bőségesen:

Erről a T2-es Transporterről már írtunk korábban, de csak itt hittük el, hogy valóban létezik

Mesternű: érdemes megnézni a galériában, ahogyan a fényezett GT-csík a teljes motortéren végigvonul

Ezt a kedves kis dragplatóst 4 db V8-as, kompresszoros blokk hajtotta!

Ez egy patika Eleanor Mustang, a 6gen GT blokkjával szerelve. Megvan, hogy csak idén jött ki a friss modell?

Végül, de nem utolsósorban nagy kedvencünk, a "kovácsoltvas" Nissan GT-R, egyenesen Japánból

További részletek a galériában, folytatjuk a rendezvényt záró hatalmas tuningtalálkozóval a SEMA Ignited-dal! Aki nem tud addig várni, meríthet némi ihletet a tavalyi beszámolóból kacsint

Folytatása következik!