BMW E46 fanat x Máté

Három éve származott be Magyarországra az 1997-es évjáratú BMW E36 Touring.  Vásárlója, Máté mindenképp kombit és dízelt, és lehetőleg valami vagány hangulatút szeretett volna magának, ráadásul előző autója, egy Mitsubishi már a végét járta, így nem sokat gondolkozott a megvásárlásán. Az akkor fekete kocsihoz alig nyúlt hozzá, csupán az ablakokat fóliáztatta és 17 colos antracit színű felniket csavarozott rá. Így használta tavaly év elejéig, amikor autócserére hangolta rá magát. Rá is ugrott a piacra, de nem talált semmit, ami megmozgatta volna. Ezért úgy döntött, maradjon a bömös, csak formálják át egy kissé a haverokkal, hogy újnak érezhesse.

Fanat x Máté kocsi Bömösúr kékfehér-villám gép, dízelhörgölődés
Ennek ugye nem volt akadálya, mert már hivatalból is Dave-vel nyalják fel a fóliákat nap-mint-nap a Llumar központi műhelyben. Az meg, hogy Dave-vel együtt ők a Fanat-x Tuning velejegerince, kötelezte is arra, hogy jót süssön ki a dologból.  Alapvetően minthogy ma már nem divat, nem akarták agyonműanyagozni, viszont csak kellene rá valami.

kacsintós béemwét akarsz, ekképp faragd át, és néznek majd sokan, ki ezért, ki azért

Így gyári M-es lökhárítót szereztek, ezt toldották meg egy GT koptatóval elöl. Hátul pedig M-es diffúzort variáltak az autóra. A gyári alapváltozat fényszóróit vetítőlencsésekre cserélték, amelyekbe beműtötték a multicolor angyalszem karikáit. Leszerelték és homokfújták a tetőcsomagtartó léceket, majd kékre szintereztették. Mindezt azért, mert kitalálták ezt a télies kinézetet fehérrel és kékkel.

only-only e36, amíg megy a szekér
Azonban a fehérítés előtt végre kellett hajtani egy barnátlanítást, ugyanis az importautó szépen átrozsdásodott - az E36 küszöbjeit szereti a rozsda. És kicserélték rozsdátlanra a bal első ajtót és a csomagtérajtót is. Mikor minden elkészült a bódén, akkor az egészet, selyemmatt-fehérre fóliázták a GrafiWrap műhelyében.

felgen

Azonban natúr fehérben nem elég találkozóra-járós az autó, így a kocsi tetejét közkedvelt kamuflázs mintával diszítették. És hogy még feltűnőbb legyen, Máté szerzett rá egy régi, korhű tetőboxot, amelyet a kocsi színkoncepciójához alakítottak. Itt-ott eljátszottak a fólia alatt is, "domborműves" aláfóliázást végeztek, és így vitték fel a csapat emblémáját több helyre.

Ejha de utazóswágen
A külalak már nagyjából összeállt, csak az ültetés és a felni hiányzott. A hátsó tengelyen a keményített gyári gátlókat 4 cm-es ültetést adó rugókkal társították, az első gólyalábakat pedig állítható magasságú Weitec darabokra cserélték. Máté hozzátette, hogy azért jó az alacsony autó, mert így itthon tuti nem kap gyorshajtásért csekket, mert ilyen hasmagassággal meg kell tanulni lassan közlekedni.

Alessio kerekek kékre kerekítve

Felninek maradt az Alessio Monza, csak megfosztották a bevonatától, homokfúvatták, majd mint a tetőléceket kékre szinterezték. Nincs még vége a kocsi alatti módosításoknak, átszabták a kipufogórendszert. A gyárit száműzték, a helyére 60-as rozsdamentes cső került fel Audi stílusban készített véggel.

Béemwé belső faragva-javítva
A kocsi utasterében újrabőröztették a kormányt, de nem akárhogy. Baráék készítették az M-es varrásmintával a 2013-as limitált kiadású M6-oshoz használt karbonbőr felhasználásával. A hangzásért egy régi, de nagy kedvenc Sony MEX DV 1600-as DVD fejegység felel. A csomagtartóban a nagy helyet a tulaj másik hobbija, az RC autózás foglalja a helyet, így egy kis láda van bent, amiben egy Vibe nyomó dolgozik. Mellette a kárpitba süllyesztettek egy Audiobank erősítőt, amely az első komponens szetteket is hajtja. 

kiskocsi-nagykocsi