Golf mattpiros

Dávid megszállott olasz autós, így elég meglepő volt a köreinek a választása. Igaz megnyugtatásként a Golf mellett jelenleg is birtokol egy Lancia Delta HF Integrale-t. Sokáig a járós kocsija a korábban bemutatott Lancia Dedra SW volt. A múltidő egy figyelmetlen autósnak köszönhető aki nem adta meg a jobbkézszabály biztosította elsőbbséget és Dávid autójának letarolta az orrát totálkár szintre.

Golf tuning

És jött a dilemma....legyen újraélesztve a leharcolt Dedra, vagy vásároljon egy másik autót? Hősünk osztott szorzott és amellett döntött, hogy új kocsi kell. De mi is legyen az? Mivel már van neki otthon egy olasz, amivel kifejezetten olasz autós találkozókra lehet járni, így más nemzetek gyártotta típusok kerültek a képbe: így le lehet fedni a többi autós rendezvényt is, mert Dávid és csapata, a Fanat-X megszállottan ott van mindenütt.

Golf felni
Innentől már gyorsan alakultak a dolgok, minden egy irányba vezetett: az újabb típus mivel napi használatos lesz fogyasszon keveset, legyen hozzá sok és olcsó alkatrész, valamint mutasson is, és nem árt, ha van körülötte valami közösség. Minthogy Dávid barátja a BMW-t lelőtte (Mitsubishiből ült át), maradt a Volkswagen, ami megfelel a kritériumoknak. Így aztán lett a VW Golf, ahhoz aztán van minden, normál és tuning-alkatrész egyeránt, ráadásul dízelként majdhogynem termeli a gázolajat.

Golf fóliázás
Mivel egyik barátja pont kipróbált egyet, gyorsan meglett a kiszemelt. Már mókoltak rajta, így csak tovább kellett fejleszteni a megvásárlás után az autót. Az első körben a futóművet cserélték le egy Koni szettre, aminek állítható a magassága, és a  keménysége is.
Ezek után jöhetett a kaszni szépítgetése. Kijavították a kisebb-nagyobb hibákat, a már a díszlécektől letisztított lökösöket tovább pucolták, és nem álltak meg a csomagtérajtónál sem, innen eltűnt az embléma, valamint a hátsó ablaktörlő. Majd az egész felületet Grafityp fóliával húzták be, ennek a különlegessége, hogy a mattpiros színe napfényben narancsosan vagány. A tetőt karbonfóliával ragasztották le, így a piros-fekete sportkontraszt adott lett. A kerekségért a tükröket és a hűtőmaszkot is karbonmintára fóliázták.

Golf tuning

A bevonáskor olyan felületeket is egyszínűre húztak, ami nem szokványos, például a  sárvédő szélesítéseket és díszléceket. Gegre is jutott energia, bár a fotókon nem igazán látszik, de a jobb első sárvédőn és a tanksapkafedélen háromdimenziós (mintha dombormű lenne) fóliamintát faragtak, az elhíresült Luis Vutton táskák stílusában, kicsit autósra hangolva. Nem feltűnő, de ha észreveszi valaki, akkor garantált a tetszés.

Golf fólia

A felniválasztás mindenkinek nehéz feladat. Dávid máig agyal, hogy mi lenne a jó, a fotózásra az elpusztult Dedra átfújt 17 colos keréktárcsáit csavarozta a Golfra egyedi színben. Mutatós így, akár maradhatna. Még művelt pár apróságot a tulaj, elölre projectoros fekete hátlapú lámpákat szerelt be (ezek hasonlítanak a Golf IV lámpáira): erre azért is volt szükség, mert  a gyári indexet kiszedték a lökhárítóból. Hátra piros-füst színű lámpákat csavarozott.

Golf 3 bent
Az utastérben is akad változás, a GTi ülések, a Dedra váltógombja, egy turbónyomásmérő az A-oszlop tövében, valamint a gyári műszeregységet modernizálta ledekkel, a hátteret karbonozta, a kijelzőpanelt negatívosították, így most szép piros számok jeleznek mindent. Hifi terén a Dedrából kibontott cuccok költöztek át új installációba. Így ESX hangszórók, erősítő foglalták el a csomagtartót, valamint az első ajtókat.
A motorhoz is hozzányúltak, kapott egy chipet és 60-as csőből szabott kipufogórendszert egy darab hátsódobbal. Jött még a sport betétszűrő, egy módosított adagoló, de már megbeszélték a csapat új Volkswagen specialista szerelőjével, hogy a fejlesztés nem áll le. 

Golf zene