Az Audi TT új fejezetet nyitott a kis sportkocsik fejlődéstörténetében. Nem mintha nem lett volna hasonló, csak éppen nem ott, és nem akkor, amikor az Audi megérkezett. Megépítését hosszas kutatás és piac-tesztelés előzte meg, például az Avus quattro koncepcióautó megépítése.
Habár nálunk lassan már kiszorul a közutakról is, a Trabant 601-es kultusza sok helyen még mindig töretlen. A típus fanatikus rajongói Európa-szerte gyártanak különlegesebbnél-különlegesebb változatokat belőle.
Az Autó, Motor és Tuning Show-t évente látogató belga csapat, a VAG United idén az oldschool vonal kedvelőinek is hozott némi csemegét egy kétségtelenül ízléses fauvé személyében.
Nem sok külföldi tuning autótulajdonost ismerünk, akivel hosszú évek óta annyi kiállításon futunk össze - beleértve a Carstyling.hu Tuning Show-t is - mint eme Daihatsu Charade gazdáját, Lackner Eriket.
Rengetegszer hallottuk már a bölcs mondást: a kevesebb néha több. Ez pedig az utcai autók tuningjára, azon belül is az optikára hatványozottan érvényes - ma ismét egy szép példát láthatunk minderre.
Az idei Carstyling Tuningshow-n a legmélyebb benyomást keltő külföldi autónak járó díjat, amelyet az AutóBild kínált fel, egy cseh Citroen családi egyterű nyerte meg.
A cégautó ugyan Toyota, de lelkesült állapotban Zsolt két és négykeréken is Hondában utazik. Két személyre szabott járműről van szó, Civic turbóval, és mindkettő airbrush-sal.
Jól rásóztuk a fazonra a leélt, törött Mazdát! - gondolhatták az eladók, mikor Péter elvitte tőlük az MX3-ast. Azt nem sejtették, hogy milyen jó kezekbe került.
W8-ra ácsingózott, V6 lett belőle. Nem baj, a VW Passat így is hatásos fegyver, főképp, ha egy kicsit személyre szabják. Tuning az aktuális irányzatok szerint.
Keveseket villanyoz fel egy első generációs Skoda Octavia. Viszont itt egy példa, miképp lehet egyéni tuningautót formálni a típusból, olyat, amit többen megnéznek, mint egy Porsche Panamerát.
Családi egyterűből ritkán készül tuning autó, vagy ha készül is, nem olyan, amit az ember utána szívesen nézeget. Hozzáértéssel, és rengeteg munkával azonban bármilyen kihívás teljesíthető, akár egy Volkswagen Touran alapjaira építkezve is – íme, az egyik legszebb európai precedens minderre.
Szöcske Golfja igazi német gépálom. Nem elég, hogy egybe van, hogy hasal, hogy Porsche felniken gurul, hogy belül Corrado, de ráadásként a kilencvenes évek kultuszmotorja, a VR6 mozgatja!
Az idén készre kerekedett Opel Corsa sluszkulcsa női kezekben van, tulajdonosa nem csak autózni szeret vele, hanem átformálni, tuningolni is. Íme Bajbi korzája