Komolyan nagyon várom már az AMTS-t. Mindenki annyira titokzatos, hogy megfájdul az ember feje. Van, aki semmit sem ír és vannak a fekete-fehér, sejtelmes fotók. Senki sem akarja megmutatni a rendezvény előtt az autóját, úgyhogy nekem maradnak a külföldi oldalak. Arra viszont ügyelni kell, hogy ne legyen unalmas a felhozatal, mert BMW-ből és VW-ből egész évre elegendő mennyiség áll rendelkezésre. Amikor keresem az ideális alanyt, akkor felkeresek különböző oldalakat. Egy ilyen keresés közben bukkantam a Gripshiftslide-on a képeken látható Nissanra. Ha nem ismerős a forma, az nem az olvasó hibája. Ezt csak és kizárólag Japánban forgalmazzák, Nissan Gloria néven (Y33). Amíg a legtöbben VIP irányba indulnak el, addig Miyake Jyoko teljesen a saját elképzelései szerint bolondította meg a hatalmas autót. A típusnak a legvitatottabb részei a fényszórók. Nincs olyan ember, akiből ne váltana ki valamilyen érzést. Nos Miyake-nak pont ez a része tetszett meg és vette meg az autót 3 éve. Emberünk elég nagyot váltott, mert korábban egy Daihatsu Mira boldog tulaja volt, de most, hogy a Nissan "elkészült" ismét vásárolt egy Mira-t és ahhoz is hozzá fog nyúlni. Na de térjünk vissza az Y33-hoz! Az autó kapott egy komplett Rando Ryu LUX bodykit-et. Ha megnézzük az autót, akkor úgy tűnik, mintha csak simán mattfeketére lenne fóliázva. Sötétben így is van, azonban amint napfény éri a bódét, azonnal előbukkannak különböző formák. Miyake egy fóliázó cégnél dolgozik és így könnyebben hozzáfér a legújabb anyagokhoz, ráadásul reklámnak sem rossz a cég számára, ha az általuk forgalmazott terméket látják az emberek a találkozókon. Maga a fólia terepmintás, ezt pedig feldobták még kígyóbőrrel, amit fehér varrással választottak el. Közelről nézve igazán fantasztikus látványt nyújt! A futómű természetesen levegős. Így könnyedén lehet ráengedni a kocsit a Work Seeker SX felnikre, amik elöl 9,5x18 ET -5, hátul pedig 10x18 ET -12 paraméterekkel rendelkeznek. Ahhoz, hogy tökéletesen beüljön mindenhol, körben 25 mm-el húzták ki az íveket. A VQ320DET motor elegendő erővel rendelkezik Miyake számára, de azért egy picit belepiszkáltak. Trust légszűrő és A'PEXi intercooler szerepel a módosítások listáján. Hátul még egy "krumpliágyú" is helyet kapott, de nem csak simán kettő csővel, hanem mindjárt hárommal! Ilyen apró geggel fogunk még találkozni a beltérben is. Az airride irányítója ugyanis egy Playstation kontroller lett, ami a visszapillantón figyel általában egy komplett erdőt kitevő fenyős illatosító társaságában. A gyári légzsákos buszkormány helyett Avenue kormányt találunk. Az ajtók és az oszlopok is kígyóbőrbe lettek húzva. A gyári ülések maradtak hiszen egy ilyen jellegű autóba alapból kényelmes székek vannak telepítve. Lapos, széles tepsi. Nincs olyan ember aki ne fordulna utána! 
IDE KATTINTVA még több képet találtok! Érdemes megnézni! 





 

 

Forrás: Gripshiftslide