Amióta egy ügyesebb szakember képes röhögve lemásolni a különböző szélesítéseket, már tényleg csak a képzelet és a felniméret szab határt az elképzeléseink megvalósításában. Azonban vannak olyan arcok, akik magasról tesznek a divatra és nem az egyszerűbb utat választják. Ilyen forma Andreas is, de ne szaladjunk ennyire előre! A történet ott kezdődik, amikor Andreasnak szüksége volt egy rohangálós autóra. Boldogan vett egy 320d-t teljesen gyári állapotban még 2012-ben. Aztán egy baleset indította el a lavinát. A jelenlegi külső eléréséhez kellett az is, hogy vegyen egy szett olyan felnit, ami teljesen elmebeteg méretekkel bír. Ez pedig a Super Star Leon Hardiritt Waffe formájában érkezett meg. Viszont nem volt elég az alapból is combos méret, ezért megbolondította nagyobb peremekkel a görgőket. Így lett végül 11,5x18 ET0 elöl és 12x18 ET-13 hátul! Megvannak a széles felnik óriási peremekkel, azonban a 46 ívek nagyon nem ehhez lettek kialakítva. Andreas választhatta volna a könnyebb utat és vesz 4 darab üvegszálas ívet, amit felszegecsel. Szerencsére Őt nem abból a fából faragták, hogy csak úgy felhányjon valamit az autóra, úgyhogy végigvitte azt, amit egyszer megálmodott és elkezdte az íveket alakítani a kerekekhez, természetesen fémből. A mutatvány több mint egy évig tartott, de a végeredmény mindenért kárpótolta Andreast! Mivel sokkal vállasabb lett a bódé, ezért az M3 lököst és a hátsó gyári lökhárítót  is hozzájuk kellett igazítani. Hátul egyedi diffúzor, elöl pedig CSL koptató dobja fel a látványt. A gyári géptető helyére GTR optikás darab került, karbonból. Miután minden elem a helyére került, az autót lefújták sötétkék gyöngyház színnel. A futómű is érdekes szerkezet. Az állítható szett gátlóira lett építve a levegős rendszer, ami pont annyira emeli fel a kocsit, hogy lehessen gurulni vele, de könnyedén "showállásba" is engedi ha kell. Andreas azt mondja: "Így megmaradt mindkét megoldás összes jó tulajdonsága és tökéletesen elégedett vagyok a látvánnyal és a vezethetőséggel is!" 
Andreas imádja a kocsiját. Büszke az autó kiállására, hiszen mindent saját maga csinált és így pont úgy néz ki, ahogy elképzelte, kompromisszumok nélkül. Azonban már unja kicsit a jelenlegi állapotot. (Ez komolyan mondom valami betegség az építők között!) Éppen ezért várhatóak az új kerekek és ha még bolondabb méretekkel fognak bírni, akkor változik az autón is pár dolog. Bárhogy is lesz, kíváncsian várom, mi lesz a végeredmény. 
IDE KATTINTVA még több képet találtok a 46-ról! 





 

 

Forrás: SlammedUK