Az old school verdáknak mindig nagy lesz a rajongótábora. Hogy miért? Egyrészt egy klasszik gép bárhol-bármikor nagyot tud ütni megjelenésével, másrészt pedig egyszerűek mint a faék. Manapság már egy izzócsere után is hibakódot adnak ki a modern autók. minden egyes hárombetűs "segítség" csak megnehezíti a dolgunkat, és lassan olcsóbb venni egy saját diag gépet, mint folyamatosan elmenni a szervizbe. Kevin ezért (is) kezdett el másik alap után nézni. Szerette 2001-es Polo GTI-jét, de megkeserítette életét az állandó kínlódás a check engine lámpával és társaival, úgyhogy a szerelem elmúlt, a Polonak mennie kellett, Kevin pedig valami olyat akart, amivel könnyebb az élet. Azzal is tisztában volt, hogy az idősebb autók között kell keresgélnie majd. Mivel állandó olvasója a Stanceworks blognak, így hamar meglett az álomverda. "E28-at kell venni!" Pár hónap keresgélés után sikerült találnia egyp éldányt, ami a képeken is jól nézett ki, de amikor elment megnézni, szerelem volt első látásra! Az autó tökéletes gyári állapotban volt, majdnem hibátlan gyári fényezéssel is szinte 0 rozsdával. Az alap amúgy egy 518i, amiben három pedál, egy kormány és az ülések számítanak "extrának", ugyanis se elektromos ablak, se rádió, de még hangszórók sem voltak beszerelve. Elég minimalista cucc, nem igaz? Azonban Kevin pont erre vágyott, úgyhogy nem volt kérdés, hogy megveszi. Természetesen már minden összeállt fejben, úgyhogy nem kellett túl sokáig várni, hogy megkezdődjenek a munkálatok. A cél az volt, hogy az autó hasaljon a földön. Ne alacsony legyen! Hasaljon! Koppanjon az alja! Ehhez pedig levegőre volt szükség. Előtte viszont megvette a felniket. A 17-es BBS RS 212 minden érszét saját maga újította fel. A peremeket polírozta, új arany csavarokat vett hozzá. arany kupakokat és Japánból zöld-arany BBS emblémákat. A peremek gyárilag ilyenek. Amíg nem volt meg a pénz a lufikra, addig kínjában elvágta a rugókat, de az nem volt elegendő. Átgurította a TA- Technix-hez, hogy építsenek egy futóművet, de ott hosszú várakozás után sem történt semmi, úgyhogy jöhetett a következő állomás, Mr. Carstyler és VogtSlamm (Micsoda fantázianevek!) épített neki egy teljesen egyedi rendszert. A Lowtec coilover-re épülő rendszer tökéletesen földre küldi a cápát. Mire összeállt minden, a 2016-os szezonnak pont vége lett, úgyhogy nem volt más hátra, mint készülődni 2017-re. Ezalatt ugrottak fel az E12 tükrök, a Zender toldat, és a rendszámtábla helye is el lett tüntetve. Az idei évben eddig mindenhol nagy sikere volt az autónak és hibátlanul is működött minden. Persze tervek mindig vannak, úgyhogy a csomagtér beépítés, vagy a beltér átalakítása is szerepel a listán, de akár egy új felni is kerülhet az autó alá. Bármi is fog történni, tökéletes lesz! 
Kövessétek a srácot Instagramon: @kev.twenty8
Illetve IDE KATTINTVA még több képet találtok a kocsiról! 





 

 

Forrás: I Love Bass