Gábor kiskora óta rajong a Fordokért. Mondjuk ha a családban csak ezt a márkát hajtja mindenki, akkor ez várható. Ráadásul a testvére Orionokat és Escortokat bütykölt és Gábor folyamatosan mellette volt, így aztán más autó szóba sem jöhetett! Aztán amikor eljött az idő, egyértelmű volt, hogy milyen verdát fog venni magának. Mindenféle típus volt már a család tulajdonában, egyedül a Sierra maradt ki, így Gábor beruházott egy remek állapotú 1,6-os masinára. 

Kezdetben csak élvezte a gépet, aztán bekerült egy Sierrás csoportba és ott egyre érdekesebb dolgokkal találkozott, úgyhogy beindult a fantázia és elkezdődött a faragás. Egy dolog viszont nem hagyta nyugodni. Nem talált olyat, ami igazán földhöz lett volna vágva. Ezzel meg is lett a fő irányvonal. A Lindor műhelyben készült a kemény gátló és ültetőrugószett az autó alá, és előre-hátulra toronymerevítőket is csináltatott. Hogy miért kellett ezeket külön legyártatni? Nos, ha az ember olyanhoz nyúl, ami nem gyakori alap, akkor megtörténhet, hogy semmit sem talál hozzá. A Sierránál ez pontosan így volt akkoriban. Felejtős volt, hogy majd polcról leemelnek bármit is, úgyhogy nem maradt más út, mint egyedileg megcsináltatni. 

A gyári motornak is mennie kellett. 2 literes DOHC váltotta könnyített lendkerékkel. Ha már darabokban volt, akkor Scorpio hátsó híd is beugrott sperr diffivel. 60-as nyitott rendszer váltotta a gyári kipufogót, és a féktárcsák is fúrt-mart tárcsákra cserélődtek. Aztán a sima ültetés nem volt elég, úgyhogy vissza a Lindor műhelybe állítható futóművet gyártani! Ekkor már a felniről is megvolt az elképzelés. 16-os szélesített Peugeot lemezek kerültek az autó alá, elöl 8 hátul 9" szélességben 195 illetve 205/40-es gumikkal. Miután elkészült a futómű, ezekre tekerte le Gábor a bódét. Csináltatott egy Rocket Bunnyszerű szárnyat és felkerült a tetőcsomagtartó is Thule légterelővel. 

A beltérben nem történtek óriási változások. Escort XR3 válltámaszos ülések, XR3 kormány jelentik a változást. 

Gábor számára felbecsülhetetlen érték az autó és nagyon kötődik hozzá, úgyhogy szóba sem jöhet, hogy lecserélje, de finomítani mindig lehet valamit, úgyhogy mivel még mindig nem elégedett a magassággal, ezért már készül a levegős rendszer az autó alá.