Világszerte tombol a widebody láz, a kerekek egyre lehetetlenebb szögekben állnak vagy éppen naponta kerülnek elő versenystílusú gépek is. A Sorcery oldal tulajdonosa, Ravi Angard, azt írta egyszer erről a jelenségről: " Tök jó, hogy megcsináltok egy Subarut vagy EVO-t versenystílusúra, csak éppen a lehetetlen ültetés miatt már nincs is értelme, csakúgy mint a bukócsőnek a steppelt bőrbelsővel." 

Van benne igazság, bár a divatot nem lehet megállítani, meg aztán ez viszi előre az egészet. Szerencsére viszont vannak olyanok, akik nem akarnak szétcseszni egy S2000-et a hülyeség oltárán, hanem inkább visszafogottabban állnak a dologhoz és lehet pont ettől válik zseniálissá. Shawn S2000-es Honda-ja megmaradt letisztultnak és csak olyan kiegészítőket kapott, amivel nem hívja fel magára a szervek figyelmét. A front AP1 toldatot kapott Top1Motors koptatóval. A küszöböknél gyári Honda és szintén Top1Motors elemeket találunk, hátul pedig BYS hátsó szárny és Spoon diffúzor zárja a sort. A gyári 2 literes motor alapból elég jó erőben van ,ezért csak egy komplett Tanabe kipufogórendszer került a kocsi alá. A futómű "static" és SPC lengőkarokkal, illetve gömbcsuklókkal lettek kiegészítve, hogy a Rotiform NUE felnik tökéletesen a helyükön legyenek. A felnik egyébként körben 9,5x18-as méretűek és ezekre 215/35-ös gumik lettek felcuppantva.

A beltérben Sparco kormányt és NRG kormányagyat, Bride üléseket és Buddyclub síneket, Skunk2 könnyített váltógombot és Password JDM váltóút rövidítőt találunk. A JVC fejegység a Kicker mélynyomóval pedig, kellemes háttérzajt biztosít egy laza guruláshoz.  

Ennyi elég is ahhoz, hogy a Slammedenuff felfigyeljen az autóra. IDE KATTINTVA még több képet találtok a kocsiról! 




 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2017. május 14.)

Forrás: Slammedenuff