Az a helyzet, hogy nézem a képeket és elakadok egy-egy részletnél. Ezt a kiállást már megszokhattuk ezeknél a gépeknél. Viszont a méretek, a szélesség, a kerék pereme, mind olyan megjelenést adnak ennek a csatahajónak, hogy egyszerűen kivégez. Boobee jelen esetben nem az autó tulajának neve, hanem egy kis japán műhelyé. Nem világhírűek, éppen ezért nem sokan tudják, hogy mennyi minőségi építésük van a szigetországban. Erre a Celsiorra is a műhely előtt figyelt fel a Stancenation fotósa. Túl nagy sztori nincs az autó mögött. Valaki megrendelte, hogy építsék át, Boobee csapata pedig összerakta. Az első lökös egy szintén kevésbé ismert cég terméke. A Vlene-ről nem sokat hallhattunk eddig, inkább AIMGAIN jutna eszünkbe, ettől még tökéletesen passzol az autó stílusához. De nem csak a lökhárító származik a cégtől, hanem komplett futómű is! Ezen az autón jól látszik, mennyire értenek a dolgukhoz, úgyhogy érdemes lesz őket is figyelemmel kísérni. A felnik tekintetében sem a megszokott márkákhoz nyúltak. Általában Work, Weds kerekeket szoktak felpattintani, jelen esetben Sporza Forged lett befutó. Ez is egy olyan márka, amiről még a SN fotósa sem tudott nagyon mit mondani. Maradjunk annyiban, hogy a hatalmas peremek természetesek ebben a kategóriában, a középrész pedig némi újdonságot hoz. Ami még érdekes lehet, az az elképesztő szélesítés, amitől még nagyobbnak tűnik a luxusverda. Minden a helyén, 10 pont! 
További képekért kattintsatok IDE!