Manapság nincs kegyelem. Amit csak lehet átépítenek, legyen szó drága luxusautóról vagy épp öreg KGST gépről. Ráadásul a Ladák, Trabik és társaik reneszánszukat élik: olcsó alap, amin igazán kiélheti magát minden "beteg" elme. 

Az Oroszok Ladákat, a Lengyelek pedig Polskikat buherálnak. Ez a kispolák ráadásul elég komoly beavatkozások áldozata lett, és még nincs kész teljesen. Eredetileg egy ültetett oldschool verda építése volt a cél, aztán ahogy az lenni szokott, elszabadultak a dolgok. A 126-os Polskin a legnagyobb extra a nyitható hátsó ablak és a szivargyújtó volt, viszont az állapota jónak bizonyult, így Dominic megvette és hazagurult vele 11 óra alatt. Első körben 6" széles Rial felnik kerültek az autó alá és leültették picit. Egy új, sportosabb kormány is beugrott, aztán egy "erősebb" 650 köbcentis motort kapott, amivel sikerült meglepetést okozni a lámpáknál a kisautóval.

Kis idő elteltével, BBS Mahle felnik váltották a Rialokat, majd 2013-ban 1.1 literes motort kapott a Polski. Ezt már hosszában építették be, mert máshogy nem fért volna el biztonságosan. Új motortartó bakok és egyéb átalakítások után csak sikerült az operáció. 


Aztán jött egy igazán jó ajánlat és emberünk nem bírt magával. Vett egy szett Rota Smoor felnigarnitúrát, elől 7 hátul 8" szélességben. Az autó méretéből adódóan ez okozott némi problémát, mert a felnik erősen kilógtak a bódé alól. Több megoldás is szóba jött. Peremezés, amit nem bírt volna ki a kaszni és lehetséges, hogy nem is lehetett volna kihúzni a sárvédőket a kellő mértékben. Vagy ha igen, akkor meg a gumimérettel lett volna szívás.

Úgyhogy inkább azt a verziót választották, hogy szétvágták az sárvédőket, és a mostanában amúgy is divatos szegecselt íveket dobták rá az autóra. A kerékjáratok belső felét és meg kellett dolgozni a tökéletes végeredmény eléréséhez és a felnik is kijjebb jöttek. Ezután viszont elengedhetetlen volt egy jó fényezés is. A VW palettájáról választották a képen látható szürke színt. Megvan a lapos és a széles külső, úgyhogy ismét a motortér felé lehetett orientálódni.

Az 1.1-es motor nem volt rossz, de ismét jött egy ötlet, hogy mi lenne ha kicsit tuningolnák a motort. Punto 1.2 16v erőltettek be a motortérbe könnyített lendkerékkel, emelt kompresszióval, motorkerékpár kipufogócsonkkal és néhány egyéb aprósággal fűszerezve. A motor a helyén, a kaszni és a felfüggesztés bírni fogja, de még a hűtés és az üzemanyag ellátó rendszer befejezése még hátra van.