Ha Japánban élünk, akkor vannak helyek, amiket feltétlenül meg kell látogatni. Ilyen a Fuji Speedway is, ahol gyakran fordulnak meg igazán különleges autók is. Ron Celestine, a Speedhunters-től, is itt fordult meg és itt akadt bele a képeken látható Supra-ba. Éppen egy videót forgattak és ezért több mint 20 darab volt egymás mellett a legendás típusból. Ez a példány viszont kilógott a sorból. Köszönhető ez a Top Secret által készített bodykitnek, aminek legfőbb sajátossága a különleges frontrész a lámpákkal, sárvédőkkel és lökhárítóval. Ron-nak egyből Smokey Nagata V12 twin-turbo szörnyetege ugrott be, ami az olasz Nardo pályán 350 km/h felett száguldott. Szerencsére tudott pár szót váltani a tulajjal, aki erősen nyugdíjas korban volt. (Persze kérdés, hogy Japánban mi számít nyugdíjas kornak....) Az úriember az első és egyetlen tulajdonosa ennek a gépnek, ami annyit tesz, hogy már 24(!) éve megvan neki. Ebből 10 évig teljesen gyári állapotban volt használva, egészen addig, amíg meglátta a Top Secret féle Final Evolution Supra-t és egyből tudta, neki ilyen gép kell! Ez egy elég hosszú és költséges folyamta volt, de a végeredményt látva, egyértelműen megérte! Mint korábban írtam a legjellegzetesebb része a különleges front, ami folytatódik a küszöböknél és a hátsó részen fejeződik be, ahogy egy rendes bodykithez illik. A nagyobb sárvédők alá simán beférnek a 19-es Work XSA 04C felnik, amik mögött hatalmas Brembo fékek figyelnek. A futómű érdekessége a Roberuta Lift System, ami megkönnyíti az áthaladást a fekvőrendőrökön, vagy a felhajtókon.
A 2JZ- GTE motorról mindenki tudja, hogy remekül tuningolható. A HKS stroker kit, a kovácsolt dugókkal, hajtókarokkal és az új főtengellyel, akár 1000 lóerőt is ki lehet csikarni a motorból. Ehhez még jön a HKS T04Z turbó, amivel stabil 800 lóerős lett a kocsi. 
A beltér is ugyanolyan igényes és szép, mint a külső. Recaro SR-7 ülések, MOMO kormány és alcantara-ba bújtatott belső részek jellemzik. Az utasoldalon, a légzsák helyén, pedig karbonházba szerelt visszajelző műszereket találunk. 
Sajnos menet közben nem lehetett látni az autót, mert a tulaj csak nézelődni ment ki, de le tudjuk képzelni, mire lehet képes ez a gép. Mindenesetre ismét itt egy példa, hogy vannak régebbi cuccok, amik a mai napig jól mutatnak egy-egy autón! 
Még több képért KATT IDE! 





 

 

Forrás: Speedhunters