Amíg régebben az ilyen kisautók mint a Mini, megkapták a "Női autó" jelzőt, ma már férfiak is szívesen veszik a típust, köszönhetően a morcosabb motorokkal szerelt példányoknak. Ráadásul egyre több épített verzió is előkerül. Hányszor hallottuk már? "Ehhez nem nyúlok!" "Na jó, ha mégis változtatok rajta, akkor csak kicsit megpiszkálom." 
Valószínűleg az autó tulaja, Ben, is ezt mondta 3 és fél évvel ezelőtt, csak aztán kicsúsztak a kezéből a dolgok és ma már airride és Carline felnik figyelnek a kocsi alatt. Ilyen ez a popszakma! A futómű Airlift és AirRex elemekből áll. A Carline CM6 felnik különlegessége az osztókörük. 4x100-ban nem igazán találni. Az átalakításban Ben barátja, a Wheel Unique guruja, Dan Taylor segített. Az elvégzett munka csillagos ötös lett! Persze itt nem állt meg a dolog! A bódén is történt pár apró változtatás. LCI Cooper S első lökhárító, JCW Aero cuccok, Orranje hátsó szárny, hogy a nagyobb dolgokat említsük. Az olyan apróságok, mint az Aero hűtőrács és oldalindex, már kevésbé feltűnő és a feketére fújt műanyagok a lámpák körül is inkább azoknak fog feltűnni, akik jobban ismerik ezeket az autókat. Mindenesetre az összkép remek lett ezekkel a megoldásokkal. A beltérben a gyári székeket Recaro Pole Position darabok váltották, bekerült egy bukócső, a kormány és a műszerfal egyes részei pedig be lettek húzva alcantara-val, illetve egy egyedi váltógomb is helyet kapott. A vicc csak annyi, hogy miután ennyi időt és pénzt áldozott erre a kocsira, hamarosan le lesz cserélve az újabb modellre. Néhány alkatrészt kiment ebből a gépből, de a következő áldozat sokkal inkább a pályákon fogja elemében érezni magát. Kíváncsian várjuk! 
IDE KATTINTVA pedig, még több képet találtok az autóról! 





 

 

Forrás: I Love Bass