Mindig imádtam volna, ha apám kocsival jön értem suliba, de mivel dolgozott, ezért nem volt rá esély. Amerikában kicsit máshogy mennek a dolgok. Eleve van az iskolabusz, vagy anyu érkezik a családi kisbusszal a srácokért. Abraham Cruz-nak viszont nagyobb szerencséje volt. Apja ment érte mindig egy Porsche 930 Turbo-val. Innen jött a rajongás az autók iránt. Miután letette a jogosítványt és megvette első autóját, nem volt kérdés, hogy módosítani fogja azt. Ez egy Honda volt. Aztán 2012-ben megvette első német autóját, a képeken látható E30-at. A '89-es 325i átesett pár módosításon, mire 2012-ben elérte azt az állapotot, amit a képeken látunk. Ezen a szinten már nincs szükség minden évben új felnikre, fényezésre vagy más kiegészítőkre. Ez így tökéletes! 
Aki ültetett már E30, az tudja, hogy sima rugókkal, de még állítható futóművel sem lehet eszméletlen mélységeket elérni. Az egyetlen igazi megoldás a levegős futómű, ha tetszik, ha nem. Ezért Abe BC Racing gátlókra épített Air Lift Performance lufikat szerelt be, Auto Pilot digitális vezérlővel. Mivel a készlet típusspecifikus volt, ezért semmit sem kellett változtatni a futómű elemein. Egyedül az alvázat módosították kicsit, hogy a lehető legalacsonyabban üljön a BMW. A kerékjáratokban igazi klasszikusok, 3 részes Gottik forognak, 8x16-os méretben, 11-es ET-vel. Ezekre 195/40-es Yokohama gumikat húztak. A felnik mögött fúrt és mart Brembo tárcsák, Hawk Racing betétek és fém fékcsövek lassítják az autót. Az M20B25 K&N légszűrőt, új kipufogórendszert kapott. Ez 5 sebességes Getrag váltóban folytatódik és gyári sperrben végződik. Apróság, de a jól néz ki a motortérben, a famintás szelepfedél és az E46 M3 olajsapka.
A külsőn semmilyen típusidegen dolgot nem találunk. Nincs szélesítés és egyéb manapság divatos kiegészítő! MHW hátsó lámpák, M-Tech I hátsó szárny. A lökhárítók európai darabokra cserélődtek. Új emblémák, és európai rendszámtábla fészek került felszerelésre. Az első lámpák "mosolygos" Hella-k, amik közrefogják az Euro díszrácsot és a króm veséket. Alul gyári IS toldat és Ryan G koptató, illetve sötétített ködlámpák dobják fel a látványt. Oldalról nézve az IS küszöbtoldat és a komplett Shadowline szett tűnik fel. (Leginkább a rajongóknak.) 
Az utastérben is folytatódik a letisztult vonal. Nardi fakormány és a hozzátartozó váltógomb, AC Schnitzer pedálsor, újrabőrözött váltózsák. Az egyetlen modernizáció az Alpine IDA -X100 fejegység, Alpine Type-R közepek és magasak, illetve  a 25 centis Kicker mélynyomó. 
Az autó így hibátlan és teljesen kortalan. Bárhol és bármikor megállja a helyét egy találkozón, de hétköznapi használatra is tökéletes! "Bárcsak lehetne egy ilyenem...." 
 
Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Forrás: Slam'D Mag