Elfogult vagyok. Egyszerűen a régebbi BMW-k mindig elvarázsolnak. Tökmindegy, hogy E30,E34,E32 vagy 02, mindegyik megdobogtatja a szívem. Nálam egy BMW kétajtós és fekete kell, hogy legyen, úgyhogy Oliver autója egyből az első helyre ugrott a kedvencek között. Oliver 17 volt, amikor hazavitte ezt a gépet, mint első autót. (Édesapja is ilyet hajtott a 70-es években, úgyhogy innen ered a rajongás.)  Fejest ugrott a projektbe és darabokra szedte az egészet. Egy ilyen korú autónál a rozsda kötelező "tartozék" és bizony volt belőle bőven mindenhol. Minél jobban szétkapta a gépet, annál több probléma ütötte fel a fejét. Több mint egy év kellett hozzá, hogy az autó közlekedésre alkalmas legyen, és ugyan minden lyuk és hiba eltűnt valahogy elfogyott a lelkesedés, mert ennyi munka után, "csak" egy gyári 02 volt. Ezért betolták a garázsba és Oliver vett magának egy E46 M3-at..... 
Pár év elteltével jött egy gondolat, hogy újra nekivág és befejezi a vén csontot. Vett felniket, meg futóművet és ahogy haladt a dolgokkal, egyre nagyobb kedvvel dolgozott rajta. Az Airlift Performance levegős rendszer és a 16-os BBS RS felnik verhetetlenné teszik a kocsit. A bódé tulajdonképpen gyári maradt. Felkerültek a Turbo szélesítések, hátra a szárny karbonból lett elkészítve és az első kötény szinte lekoppan a földre, amikor az autót leengedik. Egyszerűen tökéletes a kiállása! Nem lehet belekötni. 
Belül korábban csövezés és Sparco ülések voltak, de ezeket Oliver kihajította és most a fejtámla nélküli ülések és az ajtókárpitok barna bőrrel lettek behúzva. 
A géptető alatt is megmaradt a klasszikus vonal. a 2 literes M10 dupla Webereket kapott, portolt hengerfejet, új vezérműtengelyt és leömlőt. 
Egy olyan autót láthatunk itt, ami tökéletesen egyensúlyozik a showcar és a használható között. Simán el tudom képzelni, hogy hétvégén vásárolni menjek vele, és este parádézzak egy találkozón. Nincs semmi túlzás. Perfekt! 
 
Mike Crawat fantasztikus képeket csinált erről az autóról, amit IDE KATTINTVA meg is nézhettek! 





 

 

Forrás: Stanceworks