Vectra (10 db kép)

 

A B Vectra valahogy nem örvend akkora sikernek itthon, mint azt megérdemelné. Helyesbítek. Van pár darab, ami igényes, de gyakrabban találkozni "Jóskás" verziókkal. Pedig a formával nincs baj. Nem is mondható drágának és a felszereltségre sem lehet panasz egyes típusoknál. Tamás sem azzal a céllal vette az autót, hogy találkozókra járjon vele. Munkája miatt szüksége volt egy autóra és ez a Vectra lett a befutó. Igazi használós verda volt. Olyan szinten nem volt foglalkozva az autóval, hogy a mosó környékén is akkor járt, amikor elgurultak egy mellett. Aztán itt is az internetnek köszönhetően rengeteg olyan kép jött Tamással szembe, amik láttán megmozdult valami ott belül. Az első debreceni Józsa Meet hangulata és az autók annyira megmérgezték a srácot, hogy megfogadta, jövőre ő is ott fog állni az Opellel. Szerencsés helyzetben volt, mert alapból állítható futóművel vette a kocsit. Azonban az ülések cseréje már komolyabb kihívás volt. Mindenképp gyári Recarokat akart az autóba, ami elég ritka cucc. Illetve a gyári sport Zender lökösök sem voltak fellelhetőek minden sarkon. Végül sikerült az egyik bontóban találni egy teljesen új darabot. 2015-re minden apróság, rácsok-ködlámpák, is belekerültek végül. A hátsó lökhárítóért egészen Romániáig kellett utazni, ami ráadásul törött volt és az anyaga miatt (PUR) nem tartozik a legkönnyebben javítható darabok közé. A javítgatás közben kerültek beszerelésre a szélességjelzők is, amiről csak annyit árul el, hogy egy márka gyári darabjai. Ezután lakatolás és Eta néni jóvoltából telifény került az autóra kiváló minőségben.  A felni az autó ékszere ugyebár. Első körben Audi Rs4 replikák forogtak a járatokban, 8x18-as méretben és 205/35-ös gumikkal. Aztán a belsőt I500 szettre cserélték, majd végül 2016-ra már gyári félbőr sportülések ugrottak be, amivel sokkal elegánsabb a belső. A felnik is lecserélődtek. A Land Rover Mondialok szintén 8x18 és szintén 205/35-ös gumival szerelt darabok. 

Tamás viszont nem nyugszik. Igaz, hogy egy olyan autót birtokol, amiből elég kevés rohangál ilyen állapotban, mégis folyamatosan valamit változtatni akar. Éppen ezért a felnik eladósorba kerültek idén. Ezen kívül a motortér környékén szeretne változtatásokat. Vagy V6 vagy 2 liter turbó váltaná az 1.8-as erőforrást. 

Külön köszöni Eta néninek a tökéletes fényezést! A barátainak a sok segítséget és a szüleinek a türelmet, amiért elviselték a többféle lökhárítót  a 3 ülésszettet és a folyamatos felnicserélgetést! Jövőre mindenképp ütősebbé szeretné tenni az autót, amit mi kíváncsian várunk!