Egy olyan világban, ahol Lamborghini-k, R8-ak és egyéb prémium autók lopják el a show-t, nehéz kitűnni "átlagos" építésekkel. A BMW-k és Volkswagenek olyan szinten túlerőben vannak, hogy ma már alig találni más alapokat. (Persze ott vannak még a Mercik és Audik és sorolhatnám.) Őszintén szólva a Toyota Carina az egyik legritkább alap Európában. Két kezemen meg tudnám számolni, hány darabot láttam eddig. És most itt van egy igazán különleges példány, amihez nincs kilométer hosszú adatlap, de elég csak ránézni, hogy lássuk mennyi meló lehetett vele. Robertas annyira komolyan vette ezt az ültetősdit, hogy két sárvédőt is hazavágott már a perfektül illesztett kerekek miatt. Jelenleg teljsen egyedi levegős rendszer van az autó alatt és a kerékjáratokban Work Meister S12P felnik forognak, 195/40-es gumikkal. A felnik mögött 295-ös tárcsákat találunk. A karosszériát a GTi hátsó szárny, a küszöbök és a hátsó toldat teszi teljessé. Végül pedig a barna fényezés zárja a sort. Egyszerűen zseniális! Még több képért KATT IDE! Megéri! 




 

Forrás: Madetoscrape