Lassan több a stance oltárán feláldozott Subaru, mint a veretős verzió. Ez nem feltétlenül baj, csak a márka iránt rajongó emberek nehezen tudják feldolgozni és nem értik, miért jó pózolós verdát csinálni egy gyárilag is sportos autóból. Pedig remek alapok ezek, hiszen ha megfelelő minőségű kiegészítőket adunk hozzá, a vezetési élmény is megmarad.

Ennek a WRX-nek a tulaja viszont nem csak a megjelenésre koncentrált. Többek között CNT leömlő, Invidia kipufogó, Turbo XS lefújószelep, GrimmSpeed boost controller, könnyített lendkerék, Competition Stage II kuplung, ACR verseny gyűrűk, Wiseco kovácsolt dugók, ARP hengerfej csavarok, front intercooler, Walbro benzinpumpa, Injector Dynamics befecsik segítik elérni a 431 lóerős értéket.

A lassulásért mart és fúrt, Centric tárcsák és Hawk HPS betétek a felelősek, amihez StopTech fém fékcsövek is tartoznak. A külső módosítások egész visszafogottak. Sötétített lámpák, LED indexek, rövidebb antenna, Strafe Design koptató és diffúzor és egy kis spoiler a csomaiajtón szinte az összes érdekesség.

A kerekek CCW Classic darabok, 10,5x18-as méretben, 20-as ET-vel és ezekre 235/40-es gumikat húztak. A futómű levegős, ami nem meglepő. Az Accuair Switchspeed vezérlőből, 2 db Viair 444 kompresszorból és 19 literes tartályból álló szett, tökéletesen alkalmassá teszi az autót a hétköznapi használatra, egy kis csapatásra és show állásra is egyaránt. Ezt egészítik ki a Kartboy, Perrin és SPC elemekből álló összekötők, merevítők, stabrudak.

A gyári belső tökéletesen megfelelt Blake-nek. Egy Cobb piros váltógomb került csak beszerelésre, illetve Alpine hangszórók kerültek az ajtókba és egy Pioneer fej középre. Itt szerencsére a tulaj nem esett túlzásokba és nincs agyig döntve a kerék, vagy lehetetlen széles felnik felszuszakolva. Egyszerű, mégis látványos, azonban tempós haladásra is képes Subie-t dobtak össze.

Még több képért KATTINTSATOK IDE! 



 

Forrás: Slammedenuff