Egy autórajongónak mi jut eszébe Svédországról? Gatebil, turbós BMW-k, Volvo-k JZ motorokkal, 1000 lovas Supra-k és még sorolhatnám. Egyetlen szóval lehet jellemezni őket: Betegek, persze jó értelemben. Régóta tagja vagyok a Low Life of Sweden csoportnak, ahol nagyon durva gépeket lehet látni nap mint nap. Így találtam rá Gabriel autójára is. Eleve az alap rendhagyó. Saab 9000.

A külső nem lett megbolygatva Az Aero cuccok tökéletesen illenek a kocsihoz és kár lenne bármilyen utólagos kiegészítővel felszerelni. Viszont a futóműnél már sokkal több változás történt. Tulajdonképpen minden módosítás egyedileg ehhez a kocsihoz készült. A coilover szett, a toronycsapágyak, az átalakított hátsó lengőkarok, hogy kellően dőljön a kerék. Egészen pontosan elöl -6 míg hátul -12°-ot dőlnek a Compomotive ps601 felnik, amiknek a mérete 9,25 és 10x16. Ezekre 195/40 és 205/40-es gumikat húztak.

Ehhez a magassághoz készíteni kellett egy kartervédő lemezt, amit szintén nem polcról emeltek le, hanem úgy gyártották le külön. Ahhoz, hogy a kipufogó is elférjen, átalakították a leömlőt és az egész kipufogórendszert. A motor 2 literes turbós. A teljesítményt megnövelték és Aero kuplungot is beszereltek. A beltérben is változott pár dolog. Bekerültek az Aero ülések, néhány fabetét, egyedi váltógomb fából és az elmaradhatatlan Nardi Torino  kormány. Így kell Saab-ot építeni!