István Civic-je nem feltűnő bodykittel vagy túlzásokkal hívja fel magára a figyelmet, hanem letisztultságával, egyszerűségével és alacsonyságával. Az idei AMTS-n is kiszúrtam a kocsit, hiába állt viszonylag elbújva a sorok között. István másfél éve vette ezt az 1.4-es Civic-et. Első dolga volt kilakatolni és lefényezni. Miután a hibák ki lettek javítva, jöhetett az ültetés. Koni és TA Technix alkatrészekből, illetve BMW E36 gewinde rugók felhasználásával állt össze az a futómű, amivel megfelelő magasságba lehetett engedni a bódét. Felnik tekintetében sikerült megtalálni azt a szettet, ami nem jön minden sarkon szembe az emberrel. A Rota Grid görgők 8x16 és ET10 méretükkel, tökéletesen kitöltik a kerékjáratokat. Ezekre lettek 165/45-ös gumik húzva. A beltér ki lett pakolva és az állítható kagylóülések mellett a merevítők kaptak helyet. Mivel az autó formájával tökéletesen elégedett volt a tulaj, ezért csak pár apróságot változtatott illetve a gyári tükrök helyére Spoon darabok kerültek. A motor 4-2-1 leömlőt kapott és egy direktszűrőt. István a  további tervekről nem akar beszélni. Ami biztos, hogy folyamatosan alakítgat a kocsin. A találkozókra az East Side Garage színeiben érkezik és fogunk még találkozni az autóval idén biztosan! 
Fotók: Balázs Kinga Photography 





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2017. április 16.)