Máté még az E24-el szerepelt az oldalon. (Akinek esetleg kimaradt, IDE KATTINTVA pótolhatja!) Viszont azt lehet kevesebben tudják, hogy a BMW előtt Mercedessel járt, ami szintén nem volt hétköznapi darab. Miután eladta a "pápát" már akkor akart egy CLS-t magának, de a sors máshogy intézte a dolgot. Jött a hatos, Máté pedig belevetette magát a projektbe. Az autó végigjárta a ranglétrát, fixből lett levegős és egyedi többrészes felnik váltották egymást alatta. Aztán nem volt több a cápában és Máté sem akart egy izzadságszagú, frissített verziót kigurítani 2017-re, így a kocsinak mennie kellett és jöhetett az új projekt. Az is fontos szempont volt a váltásnál, hogy modernebb autó legyen és ne kelljen állandóan szögelni, vagy alkatrészt vadászni hozzá, úgyhogy egyértelmű volt, mi lesz a következő "áldozat". Ez a CLS500 teljesíti mindazt, amire a tulajnak szüksége volt. Erős, kényelmes és nagyon vonzó külsővel bír. Talán pont ezért nem lett megbolygatva túlságosan a gép. A motor és a beltér maradt teljesen gyári állapotban, de vétek lett volna hozzányúlni. A külsőn azért történtek módosítások. Az első lökhárítót összedolgozták egy C63 AMG lökösével, hátra pedig az E63 AMG műanyagja került, illetve a küszöbök is erről a típusról érkeztek. Mivel Máténak korábban is levegős autója volt, így egyértelmű, hogy itt is ez jöhetett szóba. A különbség annyi, hogy a gyári rendszer lett "átverve", így lehet leengedni a kasznit rendesen. Az igazi különlegesség viszont a felniknél érhető tetten! Máté már külföldön is hírnevet szerzett magának egyedi felniépítéseivel és természetes, hogy a saját autóján is olyan kerék figyel, ami nem jön szembe vele sehol. A 3 részes, inox peremes, Land Rover Mondial közepű görgők elöl 9,5, hátul pedig 11x20"-ak, amihez azért nem keveset kellett esztergálni, nyomtávozni illetve perselyezni, de minden szenvedést megért a mutatvány, mert nagyon jól áll az autónak és ismét egy egyedi #szocsmate alkotás került a közönség elé itthon és külföldön is! Nem is lehet mást hozzáfűzni, csak annyit: Szép munka! 
Az autóról Mosoni Péter készített remek sorozatot még korábban, amit IDE KATTINTVA meg is nézhettek. Ne hagyjátok ki!