Természetesen az igazi japán gépek sem hiányozhatnak a Las Vegasban tartott őrületről! Mazda RX-7-ből sem szűkölködött az idei SEMA Show-n. Ráadásul ennyiféle verziót egy helyen, egy gyártótól nehéz találni. A sima szívó és turbó forgótárcsás darabok mellett az LS V8 szívvel felvértezett példányokból sincs hiány, szinte minden sarokban figyel egy hergelt gép.

Ez a piros FD már a megjelenésével is felhívja magára a figyelmet. A radikális és ritka Fuji Engineering, Afflux Version V bodykitje már eleve durva külsőt kölcsönöz a gépnek, erre még rátesznek egy lapáttal a készlethez járó HPF fényszórók. A Ganador tükrök és karbon kilincsek, illetve a karbon koptatók valamint a LED-es hátsó lámpák már-már el is vesznek és az ember hajlamos  tovább siklani rajtuk.

A Ferrari Rosso Corsa színére fényezett autóra nem szerelték fel a géptetőt, hogy mindenkinek látható legyen a kipucolt motortérbe beépített 4 rotoros 26B erőforrás, amit meghagytak szívó üzemmódban. A motor tetején egyfajta koronaként figyel a nyitott szívósor, aminek köszönhetően igazán szépen szólhat a jellegzetes "Brap-Brap". A beltérben, többek között,  Technocraft T2 karbon versenyülések, 4 pontos Takata övek, Key's Racing sportkormány, Tilton pedálsor és 7 pontos bukócső hozza a külsőhöz passzoló szintet. 

További fotókat itt is találsz a gépről!



 

Forrás: Carstyling.hu

Tetszett a cikk? Oszd meg Te is facebook oldaladon! Játékunkon egy Ken Block által dedikált, eredeti SEMA Show rendszámot sorsoltunk ki, ha részt vettél, nézd meg Te nyertél-e!
» Részletek itt! «