Megane coupeból aránylag kevés olyan rohangál, amihez hozzányúltak. András ezért (is) választotta ezt a típust és remek érzékkel nyúlt hozzá. 
András kisiskolás kora óta álmodott egy ilyen coupéról. Akkoriban inkább a rally versenyeken látott verzió izgatta a legjobban, illetve a helyi Renault szalonban nézegette a kiállított darabokat. Végül sikerült hozzájutni egyhez és már 6 éve büszke gazdája a "kis francia k@rvának", ahogy ő mondja. 


A cél, mindenképpen a gyári vagy ahhoz nagyon közeli állapot megtartása, persze mindenképp a legalacsonyabban és szép felnikkel megtámogatva. A futómű éppen ezért lett végül levegős, amit Koni futóműre építettek fel. A felnik Schmidt Space Line-ok, elöl 8x16, hátul 9x16-os méretben 195/40 illetve 205/40-es gumikkal. Jelenleg tökéletesen elégedett ezekkel a kerekekkel és nem is igazán tudja, hogy lecserélné-e őket. A kaszni Plasti Dippel lett lefújva, matt zöld színben. Egy koptató húzza még lejjebb optikailag a gépet, ami egy Lagunaról érkezett. 

A gyári félbőrös belső teljesen megfelel Andrásnak. A motor egy gyári 2.0 8v, ami kapott egy 50-es rendszert és egy rozsdamentes Paragi dobot. Az autó mindennapi használatban van, kivéve, ha latyakos, havas az időjárás.

Természetesen már az idei szezonra is vannak tervek bőven. A felnik más színt kapnak,és az elejét még lejjebb akarja engedni, de ez a nyúlványtól illetve a blokktól is függ. A beltérben is tervez néhány változtatást. Szürke alcantaraval szeretné áthúzni az üléseket és a műszerfal sötétszürke flokkolást kapna. A motorra kerülne egy kisebb csiga, ehhez egy írható elektronika és 4-2-1 leömlő. Mint említettem, a felniket nem szívesen cserélné le, de ha mégis valamilyen oknál fogva úgy alakulna, minimum 8" széleseket szeretne 17-es átmérővel. 

Csak drukkolni tudok, hogy minél előbb összejöjjön, mert szükség van az ilyen építésekre, hogy a hazai Francia tulajok is lássák mi a jó irány. 

 

Statler