Akik a Halálos Iramban szérián, vagy Gran Turismo/Forza Motorsport pároson nőttek fel, azoknak a Nissan márka hallatán leginkább az 1000 lóerős Skyline-ok, a régi Datsun Z-k vagy a Silvia-k/SX-ek ugranak be leginkább. A 90-es évek 300 ZX-e már nem mindenkinél kongatja mega harangot, pedig a maga idejében menő volt egy ilyennel furikázni. Ma már ritkasággá vált, olyannyira, hogy a HaHu-n is csak egyetlen példány árválkodik, az is elég borsos áron. Felment ennek is az értéke, csakúgy mint a többi régi japán verdának. Volt idő, amikor 400 ezerért is hozzá lehetett jutni egy AE86-hoz, ma meg...... Kb. ugyanez a helyzet a 300ZX-el is. Elfogyott. 
Josephnek volt már pár komoly autója, de amikor egy barátja 10 év után, el kellett adja a képeken látható Nissant, tudta, hogy meg kell vennie. Vásárlás után, két évig volt napi rohangálós státuszban, mikor is a motor gondolt egyet és megadta magát. Ez volt az a pillanat, amikor Joseph úgy döntött, több figyelmet fordít a gépre. Ismerős? 
Motor ki és alapokról kezdte összerakni az egészet. Vásárolt egy japán belpiacos VG30DETT szívet, amit teljesen szétkapott, majd néhány olyan gyártó, mint például a Z1 Motorsport, HKS, GReddy, K&N, alkatrészeinek felhasználásával összerakott. Az új motor mellé új és erősebb fékekre is szükség volt, ezért fém fékcsövek, StopTech tárcsák és utcai betétek váltották a gyári darabokat. A futómű környékén, Powertrix coilover szett, Energy Suspension szilentek, új lengőkarok, összekötők jelentik a változást és még egy Abflug toronymerevítő is helyet kapott. A tengelyek végeire NISMO LM GT2 felniket csavaroztak, miket át is alakítottak "kicsit", így most 9 és 10x18 méretben, 235/40 és 245/40-es Falken Azenis FK510 gumikkal töltik ki a kerékjáratokat. A külső módosításoknál nem estek túlzásokba. Mission Japan első lökhárító, Stillen küszöbök, Aeroduo hátsó diffúzor, módosított Veilside EC1 hátsó szárny, Revolfe tetőszárny karbonból a főbb változtatások. A beltérben pedig Recaro Pole Position ülések, MOMO kormány és kormányagy, Cusco váltógomb, Veilside pedálok szerepelnek a listán. A kiegészítő műszerek Stillen tartóban kaptak helyet. 
Még mindig van fantázia ezekben a 300ZX-ben, csak már egyre kevesebb van és persze a kiegészítőket sem egyszerű beszerezni, legalábbis hazánkban. (Aztán lehet nem így van) 
Érdemes megnézni a többi képet is, amit IDE KATTINTVA érhettek el! 





 

 

Forrás: Super Street