Ha azt mondanám, soroljatok fel 3 hátsókerekes japán autót, amit elfogadnátok hétköznapra vagy csapatásra, akkor nagy valószínűséggel a Toyota AE86, a Nissan Silvia vagy Toyota Supra lenne a befutó. A Mitsubishi Starion, lehet, nem is jönne szóba, pedig megvannak az adottságai ennek a típusnak is. Mikie Sorrell egy igazán szép példányt birtokol. semmi feltűnő nincs a külsőn, nincsenek hatalmas légterelők, divatos felnik óriási peremmel, csak egy szép állapotú '87-es Starion, szinte gyári állapotban. Hogy miért pont ez? Nos, Mikie még gimis korában látta egy barátja autóját, ami akkora hatással volt rá, hogy tudta, egyszer neki is lesz egy a garázsban. Ritka alap és mindenképp valami különlegeset akart összehozni. A külsőn nem is nagyon változtatott. Üvegszálas géptető, diffúzor átalakított lökhárító jelenti a változást, ami annyira jól sikerült, hogy simán gyárinak nézi az ember. Az igazi meglepetés a géptető alatt található. Toyota 1JZ erőforrás került beépítésre. Hogy miért? Miután Mikie kettő motort is kivégzett és amúgy sem volt soha elégedett a teljesítménnyel, valami erősebbet és stabilabbat szeretett volna az autó orrába szerelni. LSx, 1JZ, 2JZ, RB blokkok jöttek szóba. A 2JZ lett volna igazán megfelelő, de a 1JZ sokkal elérhetőbb volt számára anyagilag, így az került beépítésre. Maga a művelet aránylag egyszerűnek volt mondható. Szinte mindent Mikie és barátja csinált. Legyártottak pár egyedi alkatrészt is. Végül sikerült a mutatvány. BorgWagner S360 turbó, 550-es befecsik, Bosch 044 benzinpumpa, Supra hűtő, hogy csak néhány módosítást említsek, elég volt, hogy elérjék a 447 lóerős értéket, ami már elég szépen mozgatja a bódét. A gyári felniket homokszórták, majd felpolírozták. Ezekre D2 versenyfutómű engedi rá a kasznit. A beltérben Corbeau üléseket, Momo kormányt NRG gyorscsatis kormányagyat találunk. 
KATTINTSATOK IDE a további képekért! Megéri! 





 

 

Forrás: SuperStreetOnline