Japán varázslatos hely. A találkozókon gyakran feltűnnek olyan gépek, amik az európai szemnek teljesen ismeretlenek. Ez még nem is annyira különleges dolog, azonban amikor egy sima esti barangolás alkalmával olyan ritkaságra bukkan az ember, mint a képeken látható Cosmo, akkor bizony azonnal repülőre ülne! Ráadásul az autó nem reflektorfényben állt, csak simán az egyik sötétebb sarokban. De mitől is különleges ez a Cosmo? Először is már a gyártási év sem piti. 1975-ben hagyta el a gyár kapuit a 13B motorral szerelt kupé. A gyárilag 130 lóerős autó népszerű volt akkoriban, hiszen a kis köbcenti miatt adókedvezmények jártak a tulajnak, de nem kellett lemondani a teljesítményről. Ahhoz képest, hogy milyen sok rohangált abban az időben mára már csak pár darab maradt. Roppant szimpatikus dolog, hogy nem hagyták meg gyári állapotában, hanem léptek egy merészet. Ez a darab rendesen leültetve, óriási szélesítésekkel hívja fel magára a figyelmet. A kerékjáratokban pedig akkora peremekkel rendelkező SSR MkII felnik figyelnek, hogy a perembe ülve lehet lazulni egy találkozón. A nagy első koptató és a kacsafarok szárny, kiegészítve a matricázással, tökéletesen hozza a Gurachan stílus jegyeit, aminél nincs is jobb az ilyen korosztályú autókhoz! 
Még több képért KATT IDE! 





 

 

Forrás: Speedhunters