Sokan szeretnénk valami igazán egyedit birtokolni és építeni. Valami olyat, ami tényleg nem tucat. Legtöbbünknek ezt ezt ritkán sikerül megvalósítani, de szerencsére van egy kisebb réteg, akik mindent megtesznek a cél elérésének érdekében, legyen bármekkora szívás is. 

Vladislav is ezek közé az emberek közé tartozik. Már az elején le volt szögezve, hogy csak és kizárólag hátsó kerekes és független felfüggesztéses autó jöhetett szóba. Így került a célkeresztbe ez a klasszik JDM verda. A gép mondjuk messze volt a jó állapottól. Egyedüli pozitívumként a rozsdamentes bódét lehetett felhozni, ami a szélsőséges időjárás miatt is különlegessé teszi a Toyotát. Viszont itt vége is az előnyöknek. A belső teljesen hiányzott, de ha ez nem lenne elég, mind a négy ajtó hiányzott! Most jöhet a kérdés, hogy legalább motor volt benne? Nos igen volt hozzá motor, csak éppen nem beépítve. Szóval van egy "héj", adtak hozzá egy motort és se belső, se ajtók. Ilyenkor sokan feladják a harcot, főleg ha egy olyan ritkaságról van szó, mint ez a GX71.

Szép lassan sikerült a hiányzó elemeket beszerezni, ekkor jött a következő pofon. Amikor megvette azt az autót, azt mondták, hogy tökéletesen működik. Na, ez nem egészen fedte a valóságot. Olyannyira nem ,hogy egy másik motorra volt szükség. Így került beépítésre egy 3SGE motor J160 manuális váltóval. Ezután már könnyebben mentek a dolgok, és kezdett úgy kinézni, mint ahogy Vladislav korábban elképzelte. Felkerültek a szegecselt ívek is, amik már-már gyári hatásúak a sedanon. A futómű teljesen egyedileg épített levegős rendszer lett, és a kerékdőlésért is egyedileg készült állítható toronycsapágyak felelnek. Az egyediség itt viszont nem áll meg! Egy autónak a felni az ékszere. Egy rosszul megválasztott kerék teljesen elronthatja az összképet. Vlad is tisztában volt ezzel és amíg az airride készült az autóhoz 3D-ben tervezett felniközepet magának. Fontos volt, hogy illeszkedjen az autó stílusához és ne legyen túl modern. A klasszikus 4 küllős vonalon indult el és végül sikerült megalkotni az egyedi középrészt.

Vlad kitartó munkájának a gyümölcse ez a japán klasszikus.

IDE kattintva még több képet találtok a felnikről és az autóról!