Vannak olyan autók, amik kortalan külsővel rendelkeznek. Nem kell mindenféle LB meg RWB szélesítés bazinagy szárnnyal. Nincs szükség túlzásokra, eszméletlenül kilógó kerekekre, mert ezek a gépek tisztán az élményért vannak. Gondoljunk csak bele! Ha már most ennyire jó ránézni Dávid kabriójára, mi lesz mondjuk 10 év múlva? Ez így tökéletes! 

A fényezés teljesen gyári, amire a tulaj igyekszik is vigyázni és nincs is napi használatban a Golf. A 92-es Karmann Cabrio Sportline Edititon felszereltséggel gurult ki a gyárból, így már alapból a "legnagyobb" fűthető Recaro szett van belül. A tető szakadásmentes még mindig, az 1.8 GTI pedig megfelelően dinamikusan mozgatja a bódét.

Dávid persze azért eszközölt pár apró módosítást. Az első lámpák sötétítettek és projektorosak, hátul pedig fekete Hella lámpákat találunk. A gyári futómű helyére gewinde került, megfelelően letekerve és hátul még a kerekek is be lettek döntve. Apropó kerekek: nem akármilyen gurigák forognak a kerékjáratokban!

A Classic Performance Garage ismét komoly munkát végzett (bár ez nem egy friss projektjük és azóta kerültek ki durva dolgok a műhelyből kacsint). A 17-es egyedi, háromrészes felnik Porsche Teledial közepet kaptak, a kivitelezés és a minőség a szokásos CPG szintet hozza. A kemény futómű miatt toronymerevítő került beszerelésre.

A beltérben a Recaro-k mellett Sparco kormányt és szintén Sparco gyorscsatis kormányagyat találunk, GTI hímzéssel ellátott szőnyegek, valamint négypontos övek kíséretében. Bömbölő hifit, dübörgő mélyládát ne is keressünk Dávid kocsijában. A gyári helyeken megfelelő minőségű hangzást biztosító hangszórók vannak és ennyi elég is. Ahogy Dávid fogalmaz: "Ez az én kicsi, kopottas sportautóm örömautózáshoz."

IDE KATTINTVA  megnézhetitek az autó adatlapját is!

Fotók: Peter Mosoni Photography, Fanat-X