Philipp az egyik európai képviselője a tengerentúli Coast Riders csapatnak. Nem véletlenül: Accord-ja hihetetlen jól sikerült! Amikor ránézünk egy ilyen kaliberű gépre, nem azon agyalunk, hogy vajon milyen úton jutott el idáig a tulaj. Az irigyebbek egyből azt feszegetik, hogy miből tellett rá, de aki igazán szereti a szép autókat, inkább a különböző folyamatokra kíváncsi. 

Ehhez kicsit vissza kell menni az időben. Philipp 16 évesen vette meg első autóját, egy Milano Red EG3 Civicet 368 Euróért az Ebay-ről. Eddig ez nem túl bizalomgerjesztő ugyebár, de semmi ok az aggodalomra. Mivel autószerelői környezetben nőtt fel, ezért amolyan gyakorló autónak fogta fel a dolgot és miután karosszériajavítást és fényezést tanult, minden pénzét beleölte. Rádobott 2000-es USDM felniket, USA indexeket, Momo fakormányt, Tein gewindét és egy teljes fényezést. 18 évesen eladta az autót, majd vett egy elég bánatos EJ2 Civicet, ami full rozsda volt. Ez az autó arra volt igazán jó, hogy a gittelést és hegesztést megtanulja rajta. Ez az autó volt az első, amit Ő maga fényezett - telibe'. A belteret is áthúzta, de az nem sikerült túl jól. Végül eladta ezt a kocsit is. 

Aztán érkezett az első Accord. Egy kombi volt, ami az eddigi legnagyobb kedvence volt. BC Racing gewinde, 18-as Varrstoen ES2 felnik, USDM TSX első lökös, a beltérben pedig Nissan 370Z gyári fekete színnel lefújva a műanyagok. Aztán sajnos ennek az autónak is mennie kellett. Philipp ekkor 20 éves volt és be kellett vonulnia katonának. Itt 300 Eurót kapott havonta, amiből nehéz lett volna tankolni egy benzines gépet. Éppen ezért beruházott egy dízel hármas Golfra. Ha már katonaság, akkor legyen olyan a dizájn! Matt zöld szín, JOM gewinde, 17-es felnik, egy kis chiptuning és megvolt a rohangálós. Egészen addig, amíg Bécsben le nem vették a rendszámot....... (Erre majd visszatérünk még!)

És végre eljutottunk a jelenlegi autóig! Ez az Accord már a katonaság alatt is megvolt, de nem volt faragva. Aztán leszerelés után elkezdődtek a munkálatok! BC Racing gewinde, ami időközben Fakukac-féle airride-ra változott. Kapott egy teljes faceliftes frontot, Invidia Q300 kipuffrendszert és egy Magnaflow katalizátort, Work CR felniket, és az egész autót lefújta a képen látható színűre, amiben azért már elég jó tapasztalattal rendelkezik. 

A Coast Riders sztori

3 évvel ezelőtt, Philipp megismerte a magyar-amerikai párt, Bictort és Katit. Bictor konténerben hozatta Magyarországra az autóját, arra az időre, amíg itt tartózkodnak. Épített B20 motor, Bisimoto felszerelések és még pár egyéb durva cucc. Közösen gurultak ki egy bécsi talira, ahonnan hazafelé az osztrák rendőrök megállították őket, levették a rendszámokat és 500 Eurós bírságot szabtak ki rájuk. (Ezután kellett eladnia a Golfot) Philipp nagyon sokat segített nekik a fordításban és egyéb dolgokban, ezért tiszteletbeli tagként felvették a csapatba őt is. Sikerült kijutnia Los Angelesbe a csapathoz, ahol megismerte a többi tagot és azóta is visszavágyik hozzájuk, mert tényleg olyanok mint egy nagy család. Amerikában 20 tagot számlálnak, Ausztriában heten vannak, Szlovéniában öten és Magyarországon is van 1 tagjuk. 

Philipp fokozatosan érte el azt, amit a képeken látunk és nem lehet oka panaszra. Az autó bárhol tökéletesen megállja a helyét, bár elmondása szerint messze van a tökéletestől, én azért azt gondolom, bárcsak több ilyen "félkész" autót láthatnák a találkozókon! 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2016. április 14.)