Honda Civic (12 db kép)

 

Aki Civic-et épít, nincs a legkönnyebb helyzetben. Ma már tonnaszámra lehet rendelni Ebay-ről a JDM kiegészítőket és ezt persze sokan ki is használják. Mivel a többség ugyanolyan irányba kezdi el csinálgatni, ezért aki ki akar tűnni a tömegből, annak nyitottnak kell lennie olyan megoldásokra, amik nem megszokottak ebben a körben. Peti nem a Kanjo vonalat és nem is a boyracer stílust erőltette a Civicen. 

Kezdjük a sort a motortérnél. A gyári 1.6 ESI kapott egy KKK003-as turbót, amit 0.5 bar-ral fújtak meg. Ez még pont elég, hogy dinamikusabb legyen a gép és a jellegzetes hang is meglegyen, viszont a gyári belső vidáman elviseli. A tüsszögésről HKS lefújószelep gondoskodik. 

Az utastérben S2000 ülések váltották a gyári székeket. A műanyagok mattfeketére lettek fényezve. A műszerfalban kapott helyet az összes kiegészítőóra. (turbónyomás, olajnyomás, olajhőfok, benzin-levegő arány, tartálynyomás, tengelynyomás) Az ajtókárpitokat, tetőkárpitot és oszlopokat egyedi mintával húzták be. A padlókárpit helyére pedig a fiú gyerekszobákból ismerős szőnyeg lett méretre vágva berakva. Ez a szőnyeg a csomagtérben is megtalálható, ahol egy minimális beépítés is látható. 

A futóműnél kicsit hosszabb a lista. Elöl Skunk2 állítható lengőkarok és VTI toronymerevítő került beszerelésre. Hátul Skunk2 alu lengőkar, állítható kutyacsont, ASR és Beaks merevítők kaptak helyet. Mivel nem csak a külső megjelenés volt fontos, ezért az összes alkatrészt HKS lilára fújták. Ugyanezt a színt kapta az airride tartálya is. MAgát a levegős rendszert Fakukac építette az autóba. A fékek elöl az angol VTI-ről érkeztek. A 282-es tárcsákat átalakították 4x100-ra és a szervodob és fékmunkahenger is az angol tesóból érkezett. A felnik korábban BBS gurigák voltak, amik jól mutattak a fehér autón a lila középpel, de mivel a kocsi új színt kapott, így a kerekeknek is frissülniük kellett. A Schmidt  Modern line görgők 7,5x16 et25-ös méretűek és 195/40-es gumikat kaptak. Polír peremmel és szürke középpel jól mutatnak a kék kaszni alatt. 

Itt tartunk most. Sajnos AMTS-re nem tudta kihozni a gépet, de reméljük jövőre sikerül élőben is megnézni közelebbről a vasat!