BMW. Melyik típus ugrik be először? E30? E28? E36? Az E34 kicsit mindig hátrébb szorult. Ha épített verziókat keresünk, kevesebbet fogunk találni. Pedig elég jó építési alap, csak a fiatalok egy kupéban szívesebben feszítenek, mint egy 4 ajtós hajóban. Persze, ha azt mondjuk itt van egy M5, vagy V8, egyből mosolyra húzódik a szájuk. A cikkben szereplő autó nem M5. Ez "csak" egy 525i. Akkoriban, és még ma is, 192 ló bőségesen elég utcára, a sorhat hangja pedig örökre a kedvencek között lesz. 

Conor AvusBlau sedanja is gyönyörű darab. Tulajdonképpen egy tök gyári darab. Legalábbis első ránézésre. Manapság több helyen is lehet olvasni olyan vitákról, hogy mitől nagy szám egy olyan autó, ami alá bepattintanak egy futóművet és 4 kereket? Nos, itt van a válasz. Egyszerűen hibátlan! Ha ráaggatnának bármi oda nem illő elemet, egyből elrontanák az autó megjelenését. Ide nem kell több. Egy valamiből azért elég sok kellett, hogy ilyen legyen a vas. Pénzből. Ugyanis ahhoz, hogy ilyen hasmagasságot lehessen elérni, nem volt elég vágni a rugókból két karikát. hahota Komplett Airlift Performance levegős futómű és V2 vezérlő ereszti le a bódét. Ez már önmagában egy kisebb vagyon. A kerékjáratokban sem Alessio görgőket találunk. Háromrészes AC Schnitzer Type 2 felnikre ül a kaszni, amiknek méretei sem hétköznapiak. Elöl 9,75, hátul 10,75 szélességben. A középrészük a BMW színpalettájáról választott Steel Grey lett, a peremek pedig természetesen polírozva lettek. Az olyan "apró" kiegészítők, mint például a Black Hella első fényszórók, a sötét indexek és ködlámpák, a fekete vesék, hátul a heckblende és a komplett M lökösök és küszöbök, bőségesen elegendőek a sportos és OEM+ megjelenéshez. A csomagtérajtón egy eredeti Schnitzer szárnyat találunk, de eredeti formában. Conornak nem felelt meg a gyári verzió, ezért csináltatott rá egy kis "kést". Belül nem volt szükség módosításokra. A fekete bőrbelső kényelmes és elegáns is. Egyedül a váltógombot cserélte le, de az is elég minőségi csere volt, hiszen a CAtuned műhely által készített darab igazi csemege a márk rajongói számára. 

"A kevesebb néha több." Bevallom, gyűlölöm ezt a mondatot, de amikor ilyen építésekkel találkozom, mégis ez jut eszembe. Klasszikus bódé, klasszikus felnikkel, modern futóművel és stílusos megjelenéssel. Azt gondolnánk, hogy itt vége a sztorinak, de Conor szeretné télen a motort is picit átalakítani és egy csigát ráaggatna az M50-re. Kíváncsian várjuk a végeredményt!

További képekért, kattintsatok IDE!





 

 

Forrás: Rollhard