Nem titok, hogy gerjedek az olyan gépekre, amik nem a csillogásról szólnak. A lerúgott japó verdák is mind a kedvenceim közé tartoznak. Éppen ezért egyből felkaptam a fejem erre a "mocsokra". Van az a mondás miszerint F betűs autót nem veszünk. Fordot, Franciát stb.... Na ezt a Peugeot-t bármikor elvállalnám! Gustavo kis műhelyében, Buenos Aires-ben, tökéletesen tudják, hogyan lehet kihozni alacsony költségvetésből a legjobbat. A forma amúgy tökéletesen adja magát a dologra, csak elsőre nem mindenkinek ez az irányzat jut eszébe.

Az első és legfontosabb dolog a megfelelő ültetés volt. Ehhez a típushoz viszont nem igazán találni polcon alkatrészeket, úgyhogy mindent saját kezűleg kellett legyártani vagy átalakítani. Miután sikerült belőni a magasságot, jöhettek a felnik. A 10x15-ös felnikre 195/50-es gumikat húztak, amik megkapták a kötelező "Idlers" feliratot. Mivel ezek a méretek nem fértek el egy szimpla peremezés után az ívek alatt, ezért a Nissan S13- hoz gyártott szegecselt ívek lettek felszerelve.

A motor maradt a gyári 1,8 de már nem sokáig ,mert idővel egy V6-osd erőforrást akarnak bepattintani a géptető alá. A beltér viszont megmaradt fellelt állapotban, csakúgy mint a külső! Ez az autó tökéletesen hozza a Hakosuka érzést. Ismét bebizonyosodott, hogy egy kis fantáziával egész jó dolgokat lehet kihozni kevés pénzből is!