Igen, tudom. Megint egy kék japó gép és megint Wekfest, ráadásul a Speedhunters oldalán találtam ismét. De! Amikor ilyen ritka különlegességeket talál az ember, mindenképp meg akarja osztani olyanokkal, akik értékelik az igazi értékeket. A Carstyling.hu meg erről szól ugyebár, szóval minden ilyen cuccnak itt van a helye!

Ha Corolla, akkor általában mindenkinek a Hachiroku ugrik be. Az a széria elég komoly legendává vált. A képeken szereplő gép viszont olyan szinten ritka darab, hogy bevallom, eddig nem is találkoztam ezzel a formával. Ez a legelső széria volt a sorban. A '69-es kétajtós külseje  gyári maradt. Egyedül a ködlámpák és az első toldat/koptató teszi agresszívebbé a frontot. A magasságot az AE86-hoz gyártott coilover szett beépítésével sikerült redukálni és a kerékjáratokba igazi klasszikusokat, SSR MKII felniket csavaroztak, szintén klasszik, 8x13-as, méretezéssel. A beltérben is szinte minden gyári maradt. Egyedül a fa Nardi és a kormányoszlopra szerelt fordulatszámmérő jelenti a változást.

A motortérben viszont már nem volt az építő visszafogott. Először is totál kipucolta az egészet. A motorválasztás nem volt sétagalopp. A rengeteg lehetőség közül végül egy pörgős, de mégis korhű motort, a 4A-GE erőforrást építették be, ami ráadásul a 20 szelepes verzió. Természetesen nem csak simán bedobták a blokkot, hanem a full clean motortérhez igazítva, teljes harci díszben került be a helyére a szív. 




 

Forrás: Speedhunters