Egy olyan országban, ahol minden négyzetcentiméter hasznosan van kihasználva, ahol  Kei Car-ok, kis köbcentis motorokkal robognak a városban a jobb helykihasználásért és mindenki igyekszik környezetbarát autót venni a kedvezőbb adózásért ott nincs túl szerencsés helyzetben az, aki teljesen szemben úszik az árral és egy hatalmas méretű, nem túl takarékos motorral megáldott, amerikai behemóttal krúzol. Márpedig Hiroyuki-t ez pont nem érdekli. A '77-es C10 pick up mindenhol feltűnést kelt, de nem a színe, hanem a mérete miatt. Ami elsőre feltűnik, az az autó nyers megjelenése. Nem csillan meg rajta a napfény, egy kis rozsda itt-ott, az ívek megkapták a magukét, szóval leginkább azt mondhatnánk rá, hogy használós. Ami viszont ennél is feltűnőbb, az a magassága, (vagy alacsonysága....), ami meglepő módon nem levegős rendszer beépítésével lett elérve! Ez bizony teljesen "static" ahogy mondani szokták. Hogy egy kicsit jobban érzékeljük mennyire lent van, elmondjuk, hogy 20-30 mm-el lebeg a föld felett ez az óriási bódé. Ez annyit jelent, hogy minden alkalom, amikor Hiro használja, komoly koncentrációt igényel vezetni a kocsit, ha nem akarja leverni az alját teljesen. Ennek a "magasságnak" megvan az ára. Ahhoz, hogy tökéletes legyen minden, ki kellett vágni a platóból pár kockát a difgi és a gátlók tetejénél, hogy rendesen üljön a gépezet. hahota A hátsó sárvédőket kiszélesítették valamivel több mint 6 centivel, hogy aztán az amerikai Bart Wheels felnik elférjenek a maguk 12x15-ös méreteikkel. Mivel ennél az autónál nem az volt a cél, hogy rommá legyen sztreccselve a gumi, ezért 225/60-as gumikat húztak a felnikre. A beltérben is találunk érdekes megoldásokat. A lila csillámos kormány és és a Budweiser váltókar, amivel eredetileg sört csapoltak még annak idején, alapból érdekesek, de ami még furcsább egy amcsi pick up belsejében, az a VIP stílusú asztalka a műszerfalra rögzítve! 
A motorháztető alatt 5,7 literes "small block" V8 (mi más?) lapul, Edelbrock karbival, MSD gyújtással és Moroso légszűrővel. Nem egy atomerőmű, de azért hozza a kötelező V8 hörgést. 
Azonban hiába a megszállottság, Hiro is kacsingat a levegős futómű felé. Amíg kitalálja mi legyen a továbbiakban a pick up-al, addig pedig driftelget a veretős S13-as Nissanjával, merthogy az is figyel a garázsban! 
Még több képért KATT IDE! 





 

 

Forrás: Gripshiftslide