Akármerre nézünk, az internet tele van airride-os, trendi felnis autóval. Simán rá lehet unni ezekre a letisztult címlapsztár autókra. Éppen ezért jó találni olyan autókat, amik ugyan nem túl friss építések, de még mindig jó rájuk nézni. Mondjuk itt már az alap sem hétköznapi, hiszen Nissan Laurel-ből nem rohangál túl sok itthon, de még külföldön se nagyon.

Jamie 88-as C32 Laurel-je abból a korból származik, amikor még nem számított a károsanyag kibocsátás, a légellenállás vagy a fogyasztás. A kényelmi extrák pedig gyakran kimerültek a szervokormányban és az elektromos ablakban, szigorúan csak az elöl! Egy olyan világban, ahol a retro autók hatalmas sikernek örvendenek, ezek csak mind értéknek számítanak. Ez az autó nem showcar-nak készült és nem is az a cél, hogy a tulaj pózoljon vele valamelyik parkolóban.

Jamie akart egy ilyen kasznit és változtatott rajta itt-ott, a saját szájíze szerint. Az első lépések is elég klasszik megoldások voltak. Felx elővesz, rugóból kivág és már lent is van a bódé! Na igen, viszont ez nem tartott túl sokáig, mert a vágott rugó csak ideig-óráig okoz kielégülést, akkor is max a szemnek. Miután felkerültek az S13 kerékagyak, könnyedén be lehetett építeni a HSD állítható futóművet, amivel sikerült elérni a tökéletes magasságot és közben vezethető is maradt a viszonylag nehéz autó.

Egy 80-as évekbeli autó alá, korhű kerék illik, viszont nem volt félrerakva felnire túl sok pénz, így Diamond Racing lemezek kerültek az autó alá, fegyverszürke színben. A 10x16-os gurigák, a rájuk szerelt 225/40-es gumikkal, tökéletesen illenek az autó stílusához, a szín pedig passzol az autó kétszínű fényezéséhez.  

Eddig ez tök jó, azonban az elöl látható intercooler és az indítás után, a 2,5"-os egyedi kipufogón keresztül hallható hang hallatán, egyből tudjuk, hogy nem a gyári 2,4-es erőforrás dolgozik a géptető alatt. A motortérben RB25DET szív dolgozik kb 300 lóerővel, amihez már a fékeket is módosítani kellett (sok más egyéb alkatrésszel egyetemben) , úgyhogy az autó megkapta a 300ZX első satuit.

A beltérhez viszont idő hiányában nem igazán tudott a tulaj hozzányúlni, ami nem feltétlenül baj, hiszen ez a kocsi nem a csillogásról szól. Mindenesetre egy Nardi fakormányt sikerült bepattintani. Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem nagyon bejön ez a fajta építés, ahol simán használható marad az alap, de van benne elegendő erő, hogy meglepetést okozzon a lámpánál, esetleg péntek este lehessen vele kicsit randalírozni a külvárosi bevásárlóközpont parkolójában, körforgalmában. Még több ilyet! 

Ha szeretnétek még több képet látni, akkor csak KATTINTSATOK IDE! 



 

Forrás: Slam Sanctuary